Tabbs2 skrev 2012-05-21 09:41:36 följande:
Hej på er!
Tack för grattis:)
Har haft en fin helg, underbart väder o massa god mat o dryck!
Va på skansen igår-shit vilket eldprov! Jag o mannen tittade på varandra i bilen på vägen hem o undrade hur fasen man ska orka med att ha egna barn...:)
Tanten dök punktligt upp i lördags så nu får man ladda inför nästa äl..jipii el nåt....
Hoppas ni andra mår bra?
CT- tror att det är vanligt att känna som du gör, även fast man gärna vill ha barn så är det ju så mkt som händer med en, o hormoner o annat... hoppas d blir bättre snart!
Mysigt med skansen. Minns inte när jag var där sist.
Kan tänka mig att man får sig en riktig funderare när man ser alla barn röjja runt på öppen yta och i ett multumantal. Jag tänker hela tiden så att kan de i "unga mödrar" så kan fanimej jag allt och lite till.
Själv så fortsätter jag med mitt aggrohumör. Vaknar irriterad, helt utan anledning och så ska jag på toa (vad annars) och så lossnar handtaget i dörren och jag får frispel.
Igår så skulle vi på husvisning. Hade tränat och duschat och skulle klä på mig för att åka. Då hittade jag inte BH:n jag ville ha så då ville jag absolut inte åka på visning längre och vart på ett jävla humör så sambon vände upp och ned på lägenheten för att hitta den så att jag gick med på att åka.
I veckan föreslog min sambo att vi kunde åka till danmark i sommar på semester och jag tyckte det var det dummaste jag hört och undra va f-n vi skulle dit o göra?!? J-kla puckad idé helt enkelt. Där fick han sig en verbal snyting oxå.
Nu såhär i efterhand så fattar ju jag oxå att jag överreagerar men just där och då så är hela världen helt vrickad och borde stämmas för allmän idioti el nått.
Jag är inte alls gråtmild av mig. Jag är aggresiv. Jag kan gråta till söta filmer och djur på tv men annars är jag mest aggro. Väldigt lätt irriterad. Så lätt så det är löjligt.
Var in på
www.stressmottagningen.nu och gjorde lite tester på deras hemsida. Jag highscora alla deras tester på både stress och utmattning så nu på onsd när jag ska till läkaren ska jag be honom remitera mig dit. Jag tror det skulle vara bra för mig.
Annars är det inte mycket mer nu än nedräkning till RUL nu på torsd.
Hur är det med er andra?