Inlägg från: JLD1979 |Visa alla inlägg
  • JLD1979

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Förra veckan gick fort. Får se hur denna går.

Imorgon lämnar jag äntligen ifrån mig nycklarna till min lägenhet och slipper ångesten över den. Får även mitt järndropp. Kommer säkerligen att vara ett halleluljahmoment då jag är larvigt trött och orkeslös.

Draken: När har du BF?

♥ BF 121026 ♥
  • JLD1979
    Draken skrev 2012-04-25 22:04:22 följande:
    Jag hoppas så att ni båda, Tabbs och Tm, får ett plus snart.
    ♥ BF 121026 ♥
  • JLD1979

CT: KBT kan vara nått kanske? vet flera som har haft saker i bagaget sedan lång tid tillbaka som de inte har bearbetat och alla har de lovordat KBT just för att man läker sig själv och får verktyg till framtiden. Lär känna sig själv och bli mera medveten om sina egna tankar och förmågor.

Tabbs: Skönt å höra att ni är sams igen. :)

Nu har jag fått mitt dropp. 50 min tog det och jag borde märka en effekt inom 3 veckor. Så förhoppningsvist är jag snart ingen zombie längre :)

Trevlig helg på er tjejer och TACK för att NI finns!

♥ BF 121026 ♥
  • JLD1979

Välkommen snöuggla och grattis till din graviditet!

Man lever lite på hoppet samtidigt som man inte riktigt vågar det heller. Vissa dagar är jag övertygad om att h*n dött men att min kropp inte har fattat det än och därför inte stött ut det än... Är man inte galen så blir man det när man försöker bli gravid och sedan när man väl är det så är man helt skogstokig mellan varven... man kastas mellan hopp och förtvivlan... slitigt på psyket.

Hoppas du mår bra och kan glädjas med din nuvarande graviditet och så ber vi en stilla bön för att h*n stannar kvar!

♥ BF 121026 ♥
  • JLD1979

Sitter för en gång skull vid datan och jag tycker det är så skoj å få se andra bilder så tänkte dela med mig lite här och hoppas det inte dröjer allt för länge innan alla i denna grupp kommer få göra samma sak :)

KUB v12+5

Har gått upp 4,5kg totalt.

Jag vill ha en riktig mage juh... en sån där kulmage. När får man den egentligen? :(

♥ BF 121026 ♥
  • JLD1979

Snöuggla: Då förstår jag att den närmsta tiden kommer att vara jobbig för dig. Jag hade mitt MF i v 7 och att gå igenom den veckan denna gång var ingen picknick.

Vi får hoppas på att det låg nån sanning i det min BM sa till mig om att de som stannar kvar i v9 oftast fäster och stannar kvar och att detta händer dig nu. Men fram till v 13 börjar är jobbig och nått man måste igenom tyvärr... fast jag kan inte påstå att man nojjar mindre efter det tyvärr :(

Jag har ju gått in i "spökveckor" dvs jag känner inget alls. Inga ömma bröst, inget illamående el molvärk el nånting. Skulle jag inte veta att jag var gravid skulle jag aldrig misstänka det nu. Vart så sen v11. Jag lever på att jag gjorde KUB för ett litet tag sen. Men kan som sagt fortfarande få för mig att h*n dött.

Nu ska jag sparka ut karln genom dörren och komma ut lite i solen. Ha en fin dag på er allihopa!

♥ BF 121026 ♥
  • JLD1979
    HjärtaÄLHjärta
    ca 3-5/5 Tabbs
    ca 21-23/4 tm78

{#emotions_dlg.flower}BIM  {#emotions_dlg.flower} 
    ca 18/5 Tabbs
    ca 7/5 tm78

PlusPLUSPlus
    11/2, JLD1979
    1/3 Draken
    27/3 Snöuggla
    9/4 CT11

GravidGRAVID VECKAGravid
    v16 JLD1979
    v13 Draken 
    v9 Snöuggla
    v 7 CT11   

Nalle BF Nalle
    121026, JLD1979
    121112, Draken men allt över v 36 är bara bonus enl läk, pga min hjärtformade livmoder
    121201 Snöuggla (om jag räknat rätt)

BabyFÖDDABaby
    ♥ BF 121026 ♥
  • JLD1979
    Draken skrev 2012-05-03 15:40:48 följande:
    En snabb uppdatering nu. Den lever! 60,5 mm. Två armar, två ben, urinblåsa och magsäck kunde vi se. Gud vilken lättnad.
    Solig
    ♥ BF 121026 ♥
Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?