30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
Tack va ni är fina! Och, tror det är helt normalt att känna sig låg. Nästan alla livsomställningar och förändringar har en stark påverkan p livet och själen. Kram!!!
Tack va ni är fina! Och, tror det är helt normalt att känna sig låg. Nästan alla livsomställningar och förändringar har en stark påverkan p livet och själen. Kram!!!
Hej! Tiden går låååångsamt här på jobbet... Är inne och kollar om ni har skrivit ngt här på fl typ varje kvart! Mår väldigt illa och har rätt kraftig värk i magen. Kan inte alls ta in glädjen utan är mest helt stiff av oro för missfall och hur jag ska klara av ett barn. Stundvis ljusnar det och jag känner lite lycka. Förra grav var jag mer " i himmelriket". Det är jag definitivt inte den här gången.
Hello! Jag åker till Paris nu, sambon ska springa marathon. Louvren väntar mig! KRAM och ha en trevlig helg!
faan faan faaan måste bara skriva igen, tog just ett nytt test med veckoindikator. Det var 23 dagar sen som jag inseminerades, men veckoindikatorn stod fortfarande på 2-3 veckor. Det BORDE stå 3+???? Det stod att det kunde bero på hcg-nivån hos varje kvinna som är olika, men vad tror ni? Har det stannat av och inte producerar hcg längre? Blir så jävla fucking skitorolig. Har dessutom inte kännt så mycket de senaste 2 dagarna, sover lugnare och känner mig sugen på kaffe. Inte så mycket sötsug heller som tidigare. Faaan faaaan faaaaaan.