• Draken

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Tabbs2 skrev 2012-02-06 10:39:04 följande:
    Hej på er igen!

Näe va tröligt Draken- låter inge vidare med bruna flytningar så länge...men nu får ni ju den där utredningen iaf...ja shit va tiden går...idag för ett år sedan hade jag ÄL som blev en graviditet...ja vem faan trodde att man skulle sitta här ett år senare utan varken bebis el graviditet...??
    Men konstigt nog känns det inte så jädra nattsvart just nu...jobbigast brukar ju iof vara mellan ÄL o BIM men men...just nu känns d ok!

Vi har fortf lite strul med krånglande el men vi har i alla fall varmt  vatten o värme:)

Åkte skidor igår igen- superhärligt! Tog med en av hundarna som draghjälp:)

tm- låter skönt med spa:) ska du förresten köra med ÄL-test den här gången? jag ska ju försöka att inte göra det...känns lite svårt när man har sånt jädra kontrollbehov:)

jld- låter ju ganska tungt det jobbet du har nu...låånga dagar...kan du inte som Draken nämnde starta ngt vid sidan av medan du har jobb o komma igång så? Men förstår det är ganska läskigt o "slänga" sig ut så i ovisshet...men det kan ju vara såå värt det:) Håller med om att det känns "dumt" att söka nya jobb när man försöker bli gravid o så, men man vet ju faktist inte hur lång tid den här cirkusen kan ta..så jag tycker man ska försöka sluta tänka så mkt o köra lite mer på magkänslan!

CT- ja typiskt att det alltid kommer fler förslag än man kan hantera:) men pengar är inte allt! det viktigaste är ju trots allt att man trivs! Vem vet det "lättare" jobbet också kan leda till ngt annat?

Ja, grrrrrrrrrrrrrrrrrrSkrikandes vem fasiken trodde det för ett år sedan... Jag håller med dig om att ÄL-BIM är segast. Nu blir det någon dags depp och så på det igen... Glad att du känner dig positiv. Det ger mig lite positiv energi också.

Skönt att ni fåttt lite värme och grymt att du tog dig ut i kylan. Var ute och sprang igår och höll på att frysa rumpan av mig...

Kommande gång ska jag inte heller ta ÄL-test. Om du fixar det Tabbs så får jag lite press på mig ocksåSkrattande  
  • Draken
    JLD1979 skrev 2012-02-06 11:08:06 följande:
    vad skönt att kunna få en utredning och ett svar samt därifrån kunna få hjälp med exakt det ni behöver för att lyckas å slippa gissa och testa nya saker i hopp om att det ska funka hela tiden. Glad för din/er skull :)
    tm78 skrev 2012-02-06 12:18:19 följande:
    Jobbigt att det har gått ett helt år, men skönt ändå att det äntligen är dags för utredning! Hoppas att ni får lika snabb hjälp som CT! {#emotions_dlg.flower} 

Tack, vi får se vad det leder till...känns iaf bättre att ha gjort det man kan och så länge det finns något att göra deppar jag inte ihopSkrattande 
  • Draken
    HjärtaÄLHjärta   
    7/2 tm78
    10-12/2 Tabbs 

{#emotions_dlg.flower}BIM  {#emotions_dlg.flower} 
    22/2 tm78
    24-25/2 Tabbs 

PlusPLUSPlus

GravidGRAVID VECKAGravid

BabyFÖDDABaby  
  • Draken
    JLD1979 skrev 2012-02-09 12:33:58 följande:
    För 2,5 veckor sedan så tog jag även ett gravtest och då hade jag inget HCG kvar i kroppen efter MA. Det va då jag hittade min ÄL igen några dagar efter det oxå.

Tycker detta är skumt. Förra ÄL så hade vi kondom för att inte bli gravida för att låta det gå en mens emellan innan vi försökte igen. Så detta är väldigt skumt. Hoppas det är en ÄL för gravid borde jag inte kunna vara.

ÄL är bra skit däremot Skrattande

Tack för det snabba svaret. har suttit på nålar här. Ska testa ikväll igen och även imorgonbitti.
    Kram

Hmm, finns det någon möjlighet att urinen var mer utspädd när du testade förra gången (icke morgonurin, druckit mycket)? Testar du med samma stickor? Hur länge sedan nu är det du hade ditt MA? Å så sista frågan, kan du ha missbedömt ÄL (du fick positivt ÄL-test och trodde det var ÄL men egentligen reagerade ÄL-testen på hcg som fanns kvar...) och så hade du ÄL senare och har lyckats bli gravid? Obestämd
  • Draken

Oh hej vad jag har missat saker. Å positiva sådana ocksåSkrattande
    JLD, stort grattis och jag har flera bra erfarenheter från graviditeter direkt efter missfall (utan mens emellan) som gått alldeles prima. STORT LIKE på vår nya lista.

SMITTA nu för i helvetePlus   

• Draken
    Tabbs2 skrev 2012-02-13 11:49:58 följande:
    Ja det vore ju great CT:) men det är nog alldeles för tidigt för nidblödning....
    Säg inte det! Nidblödning 3 dagar efter ÄL är ju inte helt ovanligt Glad JLD-baciller...
  • Draken
    HjärtaÄLHjärta 
    7/2 tm78
    10-12/2 Tabbs
    Vetifan och skiter i att ha koll februari Draken

{#emotions_dlg.flower}BIM  {#emotions_dlg.flower}
    22/2 tm78
    24-25/2 Tabbs

PlusPLUSPlus
    11/2, JLD1979

GravidGRAVID VECKAGravid

v4?, JLD1979   

BabyFÖDDABaby

• Draken

Tabbs, ibland önskar jag att man kunde se in i kroppen för att se vad som verkligen händer...för ja, det kan vara ÄL-blödning, blödning från sex, annan blödning eller det vi alla vill nidblödning... Jag tror iaf fortfarande på nidblödning, så det så :D

• Draken

Tabbs och Tm, det är så knäppt allt det här... Jag som "inte har koll just nu" och är närmare ÄL än BIM tycker det är piece of cake...men vet precis hur det blir efter ÄL. Knäppsyke!

Båda mina tidigare misslyckade graviditeter har jag inte haft några symptom men på något sätt ändå vetat...

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?