Inlägg från: vackrastarflow |Visa alla inlägg
  • vackrastarflow

Någon som 'strypt' en leverfläck/födelsemärke?

SilverEmma skrev 2011-06-07 18:52:37 följande:
    Bildeeeeeeeeeer!!
    jag lovar, du vill INTE ha bilder på min
  • vackrastarflow
    SilverEmma skrev 2011-06-07 19:25:00 följande:
    Johoooooo!! Jag har en konstig fascination för lite småäckliga saker.
    haha min sitter inte direkt på ryggen
  • vackrastarflow
    SilverEmma skrev 2011-06-07 19:36:24 följande:
    Om den inte liksom sitter på inre blygdläppen så går det väl att fota utan att visa något privat?
    Hahaha förmodligen, men jag sätter inte en kamera mellan benen, vad det än ska fota haha!

Den sitter i troskanten, det är för delikat för mig att displaya på nätet må vara pryd
  • vackrastarflow
    SilverEmma skrev 2011-06-07 20:21:44 följande:
    Du är ursäktad.
    Tackar
  • vackrastarflow

min gjorde ont idag... eller ja inte ont men sved. Hoppas ändå det går vägen och ger INTE upp

• vackrastarflow
    Laurora skrev 2011-06-08 19:30:26 följande:
    Då har vi på samma ställe! fan vad fult jag tycker det är
    Ja Bort ska den!
  • vackrastarflow
    Trasseltroll skrev 2011-06-08 19:42:26 följande:
    Jag med! Men det jäveln håller jag på att strypa nu: D Sambon tycker inte jag är klok i huvet...
    Hahaha!

Jag hade tajta jeans på mig idag, det gjorde ont... Det började tom blöda. MEN jag ger ändå inte upp
  • vackrastarflow

Succé!!!! Min är nu borta!! WOOOO!

Det gick fortare än jag trodde Iförrgår var den nästan normal, igår kväll så började den bli mörk och nu för 10 minuter sen drog jag loss den

Trasseltroll skrev 2011-06-09 13:38:38 följande:
    Modigt! Jag är inte rädd för smärta, men klippa...? njaaa...jag testar nog att strypa den först, sen får vi se!

Mitt kliar också! Och jag har fortfarande känsel i födelsemärket...trodde känseln skulle försvinna? Den har iofs blivit mycket mörkare så nått händer ju iaf. Ska prova ta ett nytt snöre och dra åt hårdare.
    Känseln i min var kvar fram till idag. Det var under dagen som känseln försvann och så kom den av nu. Trodde att det skulle ta längre tid pga känseln och storleken, men när den skrumpnar går det fort!
    Men jag bytte snöre tre gånger under processen som startade söndag kväll.

Nu ser det ut som någon förklarat innan, som ett myggbett eller en nyklämd finne med ett litet sår i mitten.
  • vackrastarflow
    Callistrate skrev 2011-06-09 20:54:29 följande:
    OK, here goes

Ni har sett bilden före... Här kommer först en bild på när den var helt ihopskrumpnad & sedan en bild från idag (inte så skarp). Inte speciellt tjusigt ännu, men den är iaf platt!

precis likadan som min!
  • vackrastarflow
    lollisen skrev 2011-06-09 21:39:15 följande:
    Ååååh vad jag blir inspirerad att strypa min jävel som jag har mitt på tinningen! Ser för vidrig ut! Den är som skrivet stor som en typ böna/ärta... den är helt ofarlig, en fettumör sa läkaren.
    Den är ju liksom smalare längst ner, som en svamp. Så det skulle absolut INTE vara svårt att snara åt (hehehe) men frågan är, kan det vara 'farligt*.... :-/
    Oj, vad töntigt det där lät... kanske.. haha... Men iallafall, det kan väl inte vara farligt va?
    Nej det är ingen fara MEN tänk på att de svullnar efter de knutits. Så den blir större ett tag innan den skrumpnar.
  • vackrastarflow
    lollisen skrev 2011-06-09 21:47:41 följande:
    Iiihp!! jag tror att jag kommer våga... Min sambo tycker att jag är totalt dum i huvet, men jag vågar fasen inte gå till privatläkare som ska sätta bedövning och sedan karva ut äckelknölen, sätta ett par stygn som sedan kommer att synas massor. Samt att om jag gör såhär så behöver jag ju inte raka håret där på sidan.

Hmn... *funderar*
    kör på!! min tog 4 dygn - det är inte länge!
  • vackrastarflow
    Callistrate skrev 2011-06-09 22:46:03 följande:
    Oreos skrev 2011-06-09 21:35:04 följande:
    Ser precis ut som min gör nu också, jag tror det är omöjligt att få bort hela, men man får åtminstone bort det utputande..
    Vi får ge det några dagar och hoppas att det blir bättre Min syns inte speciellt väl (sitter under armen), så jag ska nog kunna leva med det oavsett.
    Jag tror det putar ut pga läkeprocessen. Den kommer troligen att lägga sig snart.
    Trasseltroll skrev 2011-06-09 21:53:14 följande:
    Jihooo! Skrattande Grattis! Jag knöt ett till snöre igår...idag tänkte jag att jag skulle ta bort dom båda snörena som satt och knyta på ett helt nytt. Skulle försöka klippa att snöret men råkade väl peta med spetsen i födelsemärket så det började blöda... Så jag gav upp och knöt ett tredje snöre runt istället! Har massa trådar som hänger mellan bena nu eftersom den sitter i troskanten!Cool Känner mig heeeet...
    Hahaha som jag då Första gången knöt jag bara ovanpå.
    lollisen skrev 2011-06-09 21:50:37 följande:
    Sant... Sen slipper man ju stoooora fyla ärr som blir av suturerna de sätter vid sånt här... Hmmm... Ska försöka få sambon att berätta vart vi har tråd...

Ska det vara tunn sytråd? eller vad kör ni med?
    Japp tunn sytråd!
  • vackrastarflow
    Marre79 skrev 2011-06-13 15:07:38 följande:
    Hur lång tid tog det innan era gick att ta bort?
    4 dygn

Min syns inte alls längre och är inte upphöjt heller. Är supernöjd!
  • vackrastarflow
    Amor Vincit Omnia skrev 2011-07-03 10:30:07 följande:
    Ramlar dom av av sig själva sen eller måste man göra något?? har plåster på 

Jag drog av den till sist. Då var den svart och ihopskrumpen så det kändes inget alls. Det var 4 dygn senare.
  • vackrastarflow
    vill bli mamma 2009 skrev 2011-07-25 19:26:58 följande:
    Jag håller på att strypa 2 leverfläckar i nacken och googlade lite, eftersom det inte hänt så mycket med dem på en vecka. Hittade den här tråden och har med spänning läst igenom hela!!! Hur gick det för alla, är ni nöjda med resultatet?
    massa nöjd har inget kvar!
Svar på tråden Någon som 'strypt' en leverfläck/födelsemärke?