Någon som 'strypt' en leverfläck/födelsemärke?
Jag har en stor jäkel precis vid tinningen, av alla ställen! Den är väl som en ärta iallafall skulle jag förklara. Går det att göra likadant då de sitter så illa samt då de är så stora??
Jag har en stor jäkel precis vid tinningen, av alla ställen! Den är väl som en ärta iallafall skulle jag förklara. Går det att göra likadant då de sitter så illa samt då de är så stora??
Usch, jag VILL men jag VÅGAR inte.... Min känns för stor och den sitter nog på helt fel ställe oxå skulle jag tro...
Ååååh vad jag blir inspirerad att strypa min jävel som jag har mitt på tinningen! Ser för vidrig ut! Den är som skrivet stor som en typ böna/ärta... den är helt ofarlig, en fettumör sa läkaren.
Den är ju liksom smalare längst ner, som en svamp. Så det skulle absolut INTE vara svårt att snara åt (hehehe) men frågan är, kan det vara 'farligt*.... :-/
Oj, vad töntigt det där lät... kanske.. haha... Men iallafall, det kan väl inte vara farligt va?
Iiihp!! jag tror att jag kommer våga... Min sambo tycker att jag är totalt dum i huvet, men jag vågar fasen inte gå till privatläkare som ska sätta bedövning och sedan karva ut äckelknölen, sätta ett par stygn som sedan kommer att synas massor. Samt att om jag gör såhär så behöver jag ju inte raka håret där på sidan.
Hmn... *funderar*
Northernlight; jag har tagit bort två innan och fick skitfula ärr av det. Det är såklart olika.
Är det någon som vet hur infektionsrisken ser ut när man gör på detta sätt? Jag vet, jag är fortfarande lite harig...
Gaaaaah!!
Jag är för FEG fortfarande, + att jag legat sjuk i influensan, sambon på sjukhus 3 dygn förmodar gallsten(?) samt sonen fick en allergisk reaktion på något så att ansiktet svullnade upp och ledde till ytterligare 5 timmar på akuten.... SUCK!! Vad säger man??
Vågar jag öht ge mig på att strypa min fuuuuula fett/hudknöl? Skulle bara fattas att även jag får sitta på akuten med diverse åkommor...
Vad säger ni? Ska jag våga?
Men berätta nu hur stora era är så att även jag kan ta mod till mig nångång! Hahaha...
Hej! Jag lånar tråden då jag ej fått svar på min fråga här. Min fråga är om någon av er andra fått problem med att er "hudflik" efter strypning svullnat upp till en helt oömm men ständigt växande vattenblåsa. Jag undrar om det är ok, om jag borde sticka hål, låta av eller rentav avbryta allt och kanske knyta nytt? Tilläggas bör bäl att denna hudlfik va rätt stor. Kansk 3mm i roten samt r mm utpekandes..den är nu mer än dubbelt så stor tack vare blåsan. Några bra råd? :/
Åk in och få det ordentligt gjort, kan vara så att det behövdes ta mer än bara det yttersta.
Jag fick operera bort min, de fick gå ner en bit och skära då den har typ rötter. :-O hahaha..
Gå till en vårdcentral så att de får kolla på den.