Inlägg från: littlesaragirl |Visa alla inlägg
  • littlesaragirl

Någon som 'strypt' en leverfläck/födelsemärke?

Det här är ju bara för kul!
    Min syster visade mig denna tråd, och jag knöt genast en sytråd om min stora leverfläck på magen.
    Dock har inget hänt mer än att tråden börjat skära in på ena sidan. Jag är öm, men jag ger inte upp. Det har gått två dagar nu och strax ska jag sätta ny tråd och spänna till ordentligt!

Jag kommer återkomma med bilder! =)

Lycka till allihopa!

• littlesaragirl
    missypissy skrev 2011-07-04 09:58:16 följande:
    Din syster verkar vara en fantastisk kvinna!

Idag är mitt födelsemärke ömt och det vätskar lite, men det börjar hända grejer! Det har börjat lossna från kanterna, ska knyta en hårdare tråd senare så att det sitter åt ordentligt. Woho, så jäkla kul!
    Ja älskade syster, du är fantastisk! =)

Nu är min svart och och verkar vilja trilla av när som helst. Men den har även blödit och vätskat lite, men har baddat med alsollösning. Det är ett tips till alla. Sår blir lättare infekterade i sommarvärmen och särskilt om man har plåster på så det inte kan andas ordentligt.

Dessutom, när jag tog bort en fläck hos läkare så sa han att jag inte skulle utsätta såret för direkt solljus då ärret kunde bli värre då. Kanske även är så detta fallet...
  • littlesaragirl

Har ju helt glömt bort att skriva. Min tillade av, eller rättare sagt när jag stod i duschen drog jag åt snöret så mycket att den tillsist trillade av. I duschen var det lätt, huden blir mjukare plus att strålen från duschen bedövar lite. Så det gjorde inte alls ont.
    Dock är jag inte nöjd... Fick inte med hela så har en bit kvar, och såret ser inte så fint ut. Får väl se när det har läkt helt, och då kanske jag kan ta resten av fläcken.

Men bilder kommer här:

Första dagen

Här är den svart, tredje dagen tror jag

Här har det mesta trillat av. Inte så fint...

Hoppas det går bättre för er. Min systers har blivit jättefin, helt borta.

Svar på tråden Någon som 'strypt' en leverfläck/födelsemärke?