Inlägg från: Kaupa Jaur |Visa alla inlägg
  • Kaupa Jaur

Någon som 'strypt' en leverfläck/födelsemärke?

Håll i er nu... Men jag klipper bort mina födelsemärken med avbitartång. Ja, jag kanske är lite galen... Men det gör inte överdrivet ont och det funkar! Har tagit bort ett tiotal på egen hand och bara en har fått ärrbildning för jag fick inte med allt. Behandlar  tungblåsor likadant....

Ett tips om man vill att det ska gå snabbare, var bara noga med hygienen och sprita tången först.

• Kaupa Jaur
    etthjerta skrev 2011-06-20 19:08:17 följande:
    Jaadu,jag har försökt å klippa bort mina med nagelsaxen men det gör så jäääääääävla ont så jag klarar inte av det! Vet inte om mina sitter på ett känsligt ställe (nedanför armhålan typ) men jag står inte ut! Beundrar er som klarar av det för det skulle gå så sjukt mkt fortare och smidigare Tungan ute
    Jag tycker vissa ställen gör skitont, andra känns knappt... Halsen gjorde ont men låren kändes knappt. Ibland tar jag till en pincett och drar ut fläcken först. Annars så kan du ju köpa bedövningsplåster och sedan klippa, jag är för snål för det
  • Kaupa Jaur
    Björnmossa skrev 2011-06-20 19:45:26 följande:
    Bara de som putar ut då va? Jag har klippt en men avbitartång verkar smidigare faktiskt.

Har avlägsnat ett antal milier också :D. De flesta med nål, två med nageltång.
    Nej jag har bara klippt de som sitter i höjd med huden. Har bara ett märke som står ut men det vågar jag inte klippa för det  är för stort. Avbitartång funkar bra
Svar på tråden Någon som 'strypt' en leverfläck/födelsemärke?