Inlägg från: missypissy |Visa alla inlägg
  • missypissy

Någon som 'strypt' en leverfläck/födelsemärke?

Har aldrig hört talas om detta innan, men blir jäkligt lockad nu! Har ett stort fult födelsemärke i mitt ena ögonbryn, har tänkt få det borttaget men risken är att det blir ett stort ärr, vilket inte känns så lockande att ha rakt över ögonbrynet. Ska jag våga? Hmm, får nog fundera på det... Och hur fan ska jag isf förklara på jobbet att jag har ett snöre fastknutet i mitt ansikte?

• missypissy
    Björnmossa skrev 2011-06-13 00:36:36 följande:
    Du kanske har ett annat att experimentera med?

Om du inte kan ha ett litet plåster i ansiktet (tänker att det kan funka med ett sånt där litet runt ifall märket sitter halvdiskret iaf) så kanske du kan göra det på semestern.
    Jo, jag har ju några stycken stora, men de sitter på ryggen så de är svåra att nå... Men jag har bestämt mig för att försöka med det i ögonbrynet! Väntar dock tills på torsdag kväll för jag är ledig fre-sön så då kanske det hinner ramla av. Annars får jag sätta på ett plåster (semester har jag ingen tyvärr, jobbar hela sommaren), annars skrämmer jag nog livet av mina vårdtagare med en stor svart sak i ansiktet!
  • missypissy

Blev ingen strypning igår kväll för jag var tvungen att jobba idag med... Men nu har jag två lediga dagar framför mig så nu blir det strypning. Oooooh är supernervös nu ju! Varför har jag ingen sprit hemma när jag behöver det?

• missypissy

Har ett födelsemärke på strypning just nu! Vågade inte det i ansiktet, så ett annat stort fult som sitter vid mitt nyckelben har fått agera "försökskanin". Satte tråden i morse, nu får vi se när det kan tänkas ramla av. Fick även med mig syrran på tåget så hon har snörat ett på sin mage. Återkommer med rapport!

• missypissy
    littlesaragirl skrev 2011-07-04 00:09:08 följande:
    Det här är ju bara för kul!
    Min syster visade mig denna tråd, och jag knöt genast en sytråd om min stora leverfläck på magen.
    Dock har inget hänt mer än att tråden börjat skära in på ena sidan. Jag är öm, men jag ger inte upp. Det har gått två dagar nu och strax ska jag sätta ny tråd och spänna till ordentligt!

Jag kommer återkomma med bilder! =)

Lycka till allihopa!
    Din syster verkar vara en fantastisk kvinna!

Idag är mitt födelsemärke ömt och det vätskar lite, men det börjar hända grejer! Det har börjat lossna från kanterna, ska knyta en hårdare tråd senare så att det sitter åt ordentligt. Woho, så jäkla kul!
  • missypissy

Igår kväll ramlade mitt av, drog av tejpen som jag hade över och då följde födelsemärket med! Äcklig som tusan var den lilla klumpen, men själva såret ser fint ut och när det läkt helt kommer det nog att se väldigt bra ut. Nu ska jag bara våga mig på det jag har i ansiktet...

Svar på tråden Någon som 'strypt' en leverfläck/födelsemärke?