Inlägg från: Callistrate |Visa alla inlägg
  • Callistrate

Någon som 'strypt' en leverfläck/födelsemärke?

Oh... Detta hade jag ingen aning om! Jag har flera stycken utstående främst på ryggen) som jag gärna skulle bli av med. Men vågar man verkligen? Jag är ganska feg av mig... Flera av dem är ganska stora.

• Callistrate

Har nu gjort ett försök... Med en liten på armen. Tyckte att det var lite svårt, hoppas att jag lyckades knyta åt ordentligt. Inser att de på ryggen kan jag glömma att klara av på egen hand. Får se hur det går med den jag lyckades med. Fungerar det får jag väl se till att få hjälp med de övriga!

• Callistrate

Northenlight: Hur går det för dig?

Jag tyckte att mitt började bli lite torrt i kanterna, men sen hände inget mer. Idag insåg jag att jag nog inte hade snört åt tillräckligt hårt, så jag drog åt ytterligare en tråd. Nu händer det grejer! Födelsemärket har blivit brunt (var ganska ljust innan) och ser även ut att ha skrumpnat ihop något. Det är lite ömt, men jag ser ju att det fungerar!

• Callistrate
    Den allsmäktige skrev 2011-06-05 22:05:08 följande:
    Jag har strypt åt ett stort äckel på sambons mage, han tycker det gör ont... Ska det vara så?
    Min är som sagt öm sedan jag ströp den ordentligt idag. Det gör inte väldigt ont, men det känns. Det beror väl på hur känslig din sambo är Väldigt ont ska det nog inte behöva göra.
  • Callistrate
    vackrastarflow skrev 2011-06-05 22:40:05 följande:
    oj detta visste jag inte att man kan kunde göra! Ska leta fram sytråd direkt!!
    Do it! Och håll oss sedan uppdaterade
  • Callistrate
    Oreos skrev 2011-06-05 22:51:03 följande:
    Låter konstigt, min kändes inte alls.. Kanske möjligtvis liiite öm om jag nöp i den..
    Men jag är ganska känslig (kanske lite kinkig också) Skäms Det gör som sagt inte direkt ont... men det känns.
  • Callistrate
    Nape skrev 2011-06-05 22:59:49 följande:
    Uh, jag har en (eller flera egentligen) men jag vågar inte. Är svimfärdig bara av att läsa i tråden.

Jag har en precis vid örat och den är stor som en ärta (eventuellt lite större) och känns "grov".

Hm, men vårtmedel såg jag att någon tipsade om i tråden. Pensla en gång per dag i en vecka. DET ska jag testa! *springer och letar efter barnens vårtmedel*

Ska jag rapportera i tråden hur det går?
    Klart du vågar! Jag kanske överdriver lite... Mitt är som sagt lite ömt (inte i närheten av en ordentligt öm finne eller ett blåmärke dock!)
  • Callistrate
    vackrastarflow skrev 2011-06-05 23:07:11 följande:
    Klart! Men det var fanimej svårt att fånga den Tog tre trådar innan det nöp till Nu... ja det känns ju lite, men det kittlas mer än att göra ont. Min sitter på ett illa valt ställe och har stört mig i många år. Jag är väldigt taggad på att få bort den

Jag har en på ryggen också som blir nästa projekt om detta lyckas... Men den måste jag få hjälp med att fånga. Är för singel för den
    Jag tyckte också att det var svårt. Fick ju göra om det idag...

Jag har flera stycken på ryggen - men vet i sjutton hur det ska gå, även jag är väldigt singel...
  • Callistrate
    Björnmossa skrev 2011-06-06 14:09:37 följande:
    Nu ringt! De som står ut heter fibrom och är ofarliga. De platta heter melanom och kan vara farliga.
    Tack! Skönt att veta.
  • Callistrate

Min börjar se väldigt mörk, liten och skrumpen ut nu... Bara väntar på att jag ska kunna rycka bort den (ja, självklart har jag varit där och kännt efter!) Det är fortfarande lite ömt, men den sitter ganska dumt till - under armen. Jag antar att jag skaver mot den hela tiden och att det är det som gör det.

• Callistrate

I morse lossnade min... (med lite hjälp) Nu ser det ut som ett insektsbett ungefär. Bildbevis kommer... (kanske senare ikväll, annars imorgon )

• Callistrate

OK, here goes

Ni har sett bilden före... Här kommer först en bild på när den var helt ihopskrumpnad & sedan en bild från idag (inte så skarp). Inte speciellt tjusigt ännu, men den är iaf platt!

• Callistrate
    vackrastarflow skrev 2011-06-09 21:27:32 följande:
    precis likadan som min!
    Oreos skrev 2011-06-09 21:35:04 följande:
    Ser precis ut som min gör nu också, jag tror det är omöjligt att få bort hela, men man får åtminstone bort det utputande..
    Vi får ge det några dagar och hoppas att det blir bättre Min syns inte speciellt väl (sitter under armen), så jag ska nog kunna leva med det oavsett.
Svar på tråden Någon som 'strypt' en leverfläck/födelsemärke?