Inlägg från: vackrastarflow |Visa alla inlägg
  • vackrastarflow

Någon som 'strypt' en leverfläck/födelsemärke?

oj detta visste jag inte att man kan kunde göra! Ska leta fram sytråd direkt!!

• vackrastarflow
    Callistrate skrev 2011-06-05 22:48:45 följande:
    Do it! Och håll oss sedan uppdaterade
    Klart! Men det var fanimej svårt att fånga den Tog tre trådar innan det nöp till Nu... ja det känns ju lite, men det kittlas mer än att göra ont. Min sitter på ett illa valt ställe och har stört mig i många år. Jag är väldigt taggad på att få bort den

Jag har en på ryggen också som blir nästa projekt om detta lyckas... Men den måste jag få hjälp med att fånga. Är för singel för den
  • vackrastarflow
    Bellini2 skrev 2011-06-05 23:08:48 följande:
    Jag vill bara understryka det Kojbe säger: var jätteförsiktiga med vad ni gör! Leverfläckar KAN vara cancer och bör tas om hand av läkare. Hudfärgade skin tags är kanske en annan sak men de här på bilderna ser inte ut att vara att leka med.
    Jag håller med om detta! Mina är inte leverfläckar utan sk skin tags. Konstaterat av läkare...
    Callistrate skrev 2011-06-05 23:10:22 följande:
    Jag tyckte också att det var svårt. Fick ju göra om det idag...

Jag har flera stycken på ryggen - men vet i sjutton hur det ska gå, även jag är väldigt singel...
    Jag blötlade tråden så blev den lättare att ha med att göra. Vi får ha en hudflärpsdejt
  • vackrastarflow
    Oreos skrev 2011-06-05 23:18:12 följande:
    Får jag också vara med?
    Jag har några till jag vill få bort men behöver en hand till för att få det att funka.. Får muta en kompis tror jag.
    absolut! the more the merrier
  • vackrastarflow
    Simben skrev 2011-06-05 23:38:50 följande:
    Alltså måste bara fråga...går det ta bort leverfläckar med vårtmedel? Går det strypa leverfläckar så att allt försvinner eller blir det brunt märke kvar som bara inte är utåtstående? Och jag har oxå en del hudflikar på halsen jag vill få bort men hur snyggt är det att gå med sytråd på ett sånt ställe i en vecka? Hur gör man för att dölja det? ...halsduk mitt i sommaren känns ju lite tokigt och på jobbet får jag inte ha det heller..
    Ganska enkelt genom att sätta ett plåster ovanpå?
    Det måste tom jobbet tillåta
  • vackrastarflow
    Den allsmäktige skrev 2011-06-05 23:44:32 följande:
    Jag vet inte... Tror inte att det skulle göra så ont, har gjort det förut. Med en kökssax :P
    sexigt :p
  • vackrastarflow

Intressant det här... Imorse var den helt vit så jag antar att det funkar

• vackrastarflow
    The Hermit skrev 2011-06-06 14:05:13 följande:
    Jag hade ett utsående märke på ryggen en gång som störde mig och jag knöt om det och försökte få det att ramla av. Knöt nog lite dåligt för sedan blev det en stor boll av det som hängde där ett par dagar innan den ramlade av.   Kräks
    hmm ja min har blivit en boll nu... men den gör inte ont när man rör den, tvärtom har jag ingen känsla alls där nu. Så antagligen är det så det blir?
  • vackrastarflow
    The Hermit skrev 2011-06-06 20:14:13 följande:
    Det tog inte ont på mej heller. Men bollen var väl blodfylld antar jag, minns inte riktigt.
    lollisen skrev 2011-06-06 16:06:37 följande:
    Jag har en stor jäkel precis vid tinningen, av alla ställen! Den är väl som en ärta iallafall skulle jag förklara. Går det att göra likadant då de sitter så illa samt då de är så stora??
    Nu verkade tråden blivit lite för lös för jag fick känseln tillbaka... Så på med ny tråd. Nu knips det igen Men nu ger jag iaf inte upp hahaha
  • vackrastarflow

Bara min som inte vill ge med sig

Svar på tråden Någon som 'strypt' en leverfläck/födelsemärke?