• miki

Förskolor i Älvsjö/Långbro?

Mitt barn går på Mockasinen och jag vill INTE rekommendera det. Mitt barn har inte gått där speciellt länge men vi vill byta redan. Personalen är inget att hurra över, finns bara en som har hejat på mig och mitt barn resten lägger inte ens märket till en. När jag hämtar så är han alltid jätte smutsig, typ intorkad mat i ansiktet och häromdan när jag hämtade så hade han snorat så det hade trokat in grus och sand i näsan på honom, usch!! hur svårt kan det vara att torka en näsa?.. sen är det nästan bara utlänningar i både personal och barn, inte för att jag på nått sätt är rasist men det vore trevligare med lite blandat.. mitt barn är nästan ensam svensk...

Så jag skulle inte rekommendera mockasinen... verkar vara rätt okunnig personal och igen kommunikation alls...

Appropå annat.. ingen som vet nån super bra dagmamma i älvsjö området? :)  

• miki

Mockasinvägen är det mitt barn går på.. Som sagt.. Inge bra, tycker JAG.

Men smaken är som baken :)

• miki

Nej det är olika ägare för Mockasinen på mockasinvägen/långbro.

Va i kontakt med en dagmamma idag och hoppas vi får en plats.. Hon var inte alls främmande med att vissa förskolor i solberga är dåliga. Igår när jag hämtade så fick jag en chock så skitig han var.. Byxorna gick inte att ha på sig och så har han både fått ätit och sovit med leriga händer.. Och jag menar verkligen intorkad lera!! Skit äckligt!

Svar på tråden Förskolor i Älvsjö/Långbro?