Hur stor är ivf-chansen vid dålig äggkvalitet?
Hej!
När får man veta att man har dålig äggkvalitet? (Ska påbörja nedreglering om nån vecka, och har tid för ÄP i v 4, så jag försöker läsa på.)
Hej!
När får man veta att man har dålig äggkvalitet? (Ska påbörja nedreglering om nån vecka, och har tid för ÄP i v 4, så jag försöker läsa på.)
OK, tack! Det är alltså då man verkligen kan få sin dom, själva anledningen till att det inte funkat. Då vet man vad man har att se fram emot.
Annette o The blureose: Nej då, här ska inte målas nåt. Ska låta penseln ligga i skåpet ett tag till Tack för uppmuntran!
Annette: Jag tror inte att jag kommer att lägga alltförmycket hopp till det första IVF.et, vet ju efter att ha läst så mycket härinne att det är många som inte lyckas på första. Hursomhelst ska det bli spännande att se om det är äggen det är fel på eller vad det är som är felet. Kanske jag har för tjocka skal, eller för tunna så det blir för många spermier på ett ägg, eller så är det nåt m delningen. ÄR ivrig att komma dit så att jag får veta en gång för alla.
MissBhaven: Tack för utförlig info! OK, men hade ni gjort analys av spermierna innan gällande antal och rörlighet? Kan det i så fall alltså vara fler fel på dem än det vanliga så att säga? (Gjorde spermatest för ett par år sen, och det var ett stort antal men lite sämre rörlighet då, men ej tillr dåligt för att de skulle anse det som ett dåligt resultat o möjlig orsak t vår infertilitet.)
MissBHaven: OK, Himla komplicerat det där. Vi har en son sen tidigare, så då borde väl vi vara kompatibla, eller kan sånt ändras?