• CrazyChristina

Hur ofta vill du ha sex?

Som frågan lyder hur ofta vill du ha sex för att vara nöjd!

♥♥♥Erik 2010-06-09♥♥♥
  • Svar på tråden Hur ofta vill du ha sex?
  • CrazyChristina

Hopplöst. Har bara blivit 6ggr på hela månaden än så länge och då 2-3 snabbisar..

♥♥♥Erik 2010-06-09♥♥♥
  • jesse27

en annan har inte fått nå samlivpå snart 4 veckor

• CrazyChristina
    jesse27 skrev 2011-07-02 20:29:55 följande:
    en annan har inte fått nå samlivpå snart 4 veckor
    Usch inte alls bra ju :(
    ♥♥♥Erik 2010-06-09♥♥♥
  • Mattias69

Det jag saknar mest är nog inte att sexfrekvensen skulle öka (även om det vore trevligt) utan att hon kunde ta initiativet någon gång. Händer kanske 1 gång vartannat år. Tar inte jag initiativet till sex då känns det som om det kan gå hur lång tid som helst tills  jag inte står ut längre och tar initiativ till sex. Vi har varit gifta i 21 år nu så jag ser tyvärr ingen lösning på problemet förutom några sätt som inte är så tilltalande (vara otrogen eller begära skiljsmässa etc)

• Nille01

Känner igen det där Mattias.... är nog så att det är svårt för vissa att ta initiativet.... bra att man tycker om att göra detta... men får man inte respons så tröttnar man till slut på det med...... prata med din respektive om detta, se om ni kan hitta en lösning till det....
    kan ju vara så att hon har fantasier som hon inte berättar om, gjorde detta med mitt ex och då fick vi igång det igen.... jag tror att tjejer är mer hämmade i sängen än killar... inte alla tjejer då ;)

• Mimmis55

Var tredje dag hade ju varit trevligt, men det kan man ju glömma:)

Det är bara jag som tar initiativ här, man ledsnar som sagt på det. Man känner sig ensam i sig själv i relationen där... Undrar vad som skulle hända om jag aldrig..... Skulle det dö ut totalt....? Eller om han fick konkurrens..... Då kanske det skulle sätta fart?

Vem vet....

• Kapten Röd

3-4 gånger i veckan hade varit trevligt
    med några snabbisar då och då inräknade
    men helst långa mysiga förspel, gärrna med lite tuffa tag som krydda
    samt lite eftermys

just nu är det en till två gånger i veckan.... Och inte speciellt hett

• knasigapappan
    CrazyChristina skrev 2011-05-24 11:48:12 följande:

Som frågan lyder hur ofta vill du ha sex för att vara nöjd!

5 av 7 dgr i veckan. Ja o självklart på ett bra och ömsint eller hårt sätt.

Jag kan iaf ;(
  • Coku

2-3ggr i veckan och bygga upp en skön pirrig stämning där i mellan

Svar på tråden Hur ofta vill du ha sex?