Hur ofta vill du ha sex?
Som frågan lyder hur ofta vill du ha sex för att vara nöjd!
Som frågan lyder hur ofta vill du ha sex för att vara nöjd!
Hade gärna haft sex minst 1 gång per dag. kan vara en snabbis här och lite oralt där. Och inte bara för min njutning utan skulle mer än gärna ge njutning till andra ett par gånger per dag.
4-15 ggr veckan
Typ väldigt sällan att vi har sex 1 gång var 3 mån. Älskar sex men får sällan komma tio :( någon som vill hjälpa mig lol får gärna maila mig. Är i Solna jobbar på MOS
Ca 4ggr i veckan men självklart oftare!
Alla älskar väl sex i olika slags former?
Hur ofta just några gånger om dagen varje dag vill jag ha åtminstone
Nu i början så ofta dom jag kan jag ändå en hel del år att ta igen
Minst 1ggr per dag. Annars får jag se till att minst 1ggr om dagen..
Jag kanske inte behöver penetrationssex varje dag. Men den sexuella spänningen, lite sug, händer och sånt. Så för mig att komma en gång om dagen skulle kännas bra. Nej då vill jag helst inte runka 3 av dom dagarna.
En del dagar vill man ju inget annat än att slappa och ha sex. Men grund regeln borde vara 7ggr i veckan.
4-5 ggr/vecka. Vissa dagar har man helt enkelt inte tid men de flesta dagar så har man det om man bara vill.
10 ggr om månaden så var 3e dag typ haha ;P
Jade velat kanske 1 till. 5 gånger i veckan.... som det är nu så blir det en gång varannan månad och då är jag i ett fast förhållande...
Drömmen hade varit 1gg om dagen. ????
Mmm jag vill ha sex varje dag
Jade velat kanske 1 till. 5 gånger i veckan.... som det är nu så blir det en gång varannan månad och då är jag i ett fast förhållande...
Hur ofta vill jag: Varje dag.
Hur ofta får jag: Aldrig, har vart singel sedan 2016 :(