Fortsättning - nu som mammor allihop
Hel allihopa
Nu har jag ett Me
Hel allihopa
Nu har jag ett Me
Hmm vet inte vad som hände med meddelandet...
Har iaf ett Me
Men vad tusan! Måste vara något spamfilter.
Meandiparty hos mig 7 nov 18:30 Ni är varmt välkomna! Kanske funkar bättre att skriva ihop det ha ha
Stickan - lunch efter badet i morgon?
Vi brukar ta Odensvi på måndagar, öppet 12:30-16 Kom gärna dit.
Någon som har en klassisk turkos-vitrandig t-shirt från polarn i stl 74 att låna ut? Skulle vilja ha en till Rio's fotografering. Har en i 68 men tror den blir lite liten...
Monchichi - vi har precis börjat med 74. Har en POP turkos i 68 som är på gränsen i stl.
Vill bara påminna om MeAndI-party på måndag hos mig, kl18:30, alla är varmt välkomna.
Inget köptvång såklart.
Vad kul att era små börjat krypa. Rio ålar sig mest bakåt.
Hej allihopa
I morgon kl11 tänkte vi oss iväg på barnvagnsbio, haka gärna på.
Hej allihopa
Hoppas allt är bra med er och era små! Tiden går ju så fort, kan inte förstå att Rio är drygt 8 månader. Kommer att börja jobba 2dagar/vecka from nu tom 1 april. Ska bli ganska skönt på ett sätt men lite trist att en del av mammaledigheten är över. Rio har precis börjat krypa och är en stadig bit på 10,5 kg.
Jag tänkte ha en Me And I -träff igen, nu för vår och sommarkollektionen, måndagen den 6/2 kl.18:30.
Ni är jätte välkomna!
Sedan har jag anmält Rio till Vi Föräldrars omslagstävling, så ni får gäärna gå in och rösta på honom:
http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/Vi-Foraldrars-Omslagstavling/Photo-competition-candidate-template-584
Och anmäla er små också såklart.
Ha de gott!
Japp på tisdag är det dags, ett helt år.
Stickan - skönt att vara hemma en sväng igen.
Monchichi - jag har också kommit igång med träningen, visst är det skönt?
Skönt att jobba och komma in i bättre rutiner också tycker jag och så mysigt att komma hem till de små och maten som står på bordet - lyx.
Oj oj men åh vad kul!!!! Stort grattis!!!
När ska tvillingarna titta ut?
Grattis DonAna!!!
R börjar också på dagis på måndag, vilka stora barn vi har! Tiden går så fort.
Såååå söta! Stort grattis!
DonAna - stooort grattis till prinsessan! Vad ska hon heta? Hoppas ni njuter och mår bra allihopa.
Stickan - usch låter inte roligt. massor med tankar till er och hoppas att det tar sig snabbt igen!
Hade varit roligt att träffa er alla igen! Mina barn har blivit 4,5 och 2. Tänk vad tiden går.
Hej på er!
Hur har ni det alla?
Lexie77: Grattis till nykomlingen! Vad blev det för sort? Jag avundas dig som får vara hemma igen. Lycka Till!
DonaAna: Har du börjat jobba igen?
Stickan: Har tänkt på dig flera gånger och undrat hur det gått efter operationen förra året. Det lät som du skulle vara en del själv också om gubben jobbade borta. Hur är det nu?
Linny: Är du bra i ansiktet nu? Tyckte jag såg dig på håll på stan när du tillsammans med baren pyntade påskbjörken. Det gjorde mina barn också, och det var kul så klart.
Kram på er!