Inlägg från: Lexie77 |Visa alla inlägg
  • Lexie77

Fortsättning - nu som mammor allihop

Monchichi - ja de busade på riktigt bra! Hon är på dagis två veckor till, sen leker vi gärna!

Sa till tjejerna i andra tråden att de kunde hänga på om de ville men har inte fått ngt svar så vi får se om de hänger på

• Lexie77

Jätte kul att ses! Hoppas det blir snart igen!

I morgon blir det Vallby ÖF för oss på fm, tror de har sångstund 10:30 om någon vill haka på.

• Lexie77

Roligt med smakisar, vi ska börja i aug. Tycker iofs amningen är mycket mysigare den här ggn, kanske för att det ev är sista ggn.

Skulle vara roligt att ses nästa vecka, min man jobbar sista veckan nästa vecka och dagis är stängt så vi leker gärna.

Roligt med dop DonAna. Vi har om två veckor, har exprrimenterat med cupcakes och popcakes hela veckan!

Trevlig helg!

• Lexie77

Cakepops heter det visst hi hi, man tar valfri kaka som tex Oreos eller Ballerina. Mixar det med Philadelphiaost och rullar till bollar som man sticker en pinne igenom för att sedan doppa i smält choklad och strö fint strössel över.

• Lexie77

Hej allihopa
    Hoppas ni har det bra i semestertider. Äntligen har mannen börjat sin semester, underbart!

Sitter och planerar dopet som äger rum på söndag. Tänkte kolla om ni har tips på goda smörgåstårtor? Hur är tex Coops?

• Lexie77

Tänk vad stora våra "små" börjar bli!

Dopplaneringen är under kontroll. Gjorde Cakepopsen klara idag, de blev såå goda och fina. Bara cupcakes kvar. Hade dopsamtal igår och det mesta är under kontroll.

• Lexie77

Hej, ett tag sedan jag skrev.
    Med oss är det bara fint, R har blivit 5 månader och sitter nästan nu. Tiden går sååå snabbt!

Vi går ofta till Vallby ÖF eller Odensvi ÖF på mån och fre. Vallby har ett stort lekrum medan Odensvi har mycket pyssel. Tycker båda är trevliga! I ons var vi även på Skallberget efter dagis.

Vore kul att ses på någon ÖF framöver!

Hur är det med er alla? Monchichi har jag träffat på ÖF och Vallby och Stickan på babysimmet.

Börjar jobba 1 maj som det ser ut nu, men beror lite på mitt jobb och mannens.

Svar på tråden Fortsättning - nu som mammor allihop