• Smiley

Fortsättning - nu som mammor allihop

Har sparat den här tråden bland mina favoriter under ganska lång tid nu. Ni alla blev ju i princip gravida samtidigt, och jag blev lite ensam kvar i den gamla tråden, och hoppade vidare till en annan tråd. Men vet ni vad? Äntligen så har jag gått och blivit gravid! Vi gjorde IVF i vintras som misslyckades, och ett till i mars som lyckades. Är idag i v 11+6, och imorgon blir det alltså 12+0. Känns helt underbart!

Hoppas att ni tjejer mår bra och att era bebisar, som kanske inte är så små bebisar längre, mår bra.

Kram Anna, aka Smiley   

• Smiley

Monchichi: Vilka härliga nyheter! Stort grattis till er och lycka till med twinsen!

• Smiley

Hej tjejer!

I går kom hon, vår efterlängtade dotter! Hon vägde 2985 g och var 47 cm lång och kom 13 dagar för tidigt. Nu njuter vi av vårt nya liv tillsammans som familj :)

Kram på er!

• Smiley

Tack så mycket tjejer! Det är fortfarande overkligt att hon är här, men vi är så lyckliga. Hon var väl värd att vänta på. Världens finaste!! Nu njuter vi av vår nya tillvaro som en familj :))

• Smiley

Önskar er en riktigt god jul och ett gott nytt år!!

Stor kram från Anna och Cornelia

• Smiley

Tack så mycket monchichi! Cornelia är 3 månader nu och hon är en väldigt glad liten bebis :) Kan knappt förstå att vi har fått henne. Vänjer man sig någonsin?

Hoppas alla ni tjejer mår bra och har det mysigt med era fina familjer. Må så gott!

• Smiley

Oj oj, här var det längesen jag var! Från att vara familjelivsberoende till att inte vara aktiv på jag vet inte hur länge, hihi. Kul att se att det kommit så många barn

Efter ivf 2012 med Cornelia som kom dec 12 fick vi en son för precis ett år sedan, Alexander blev 1 år i fredags. Att bli gravid på det "vanliga" sättet var en underbar överraskning!

Hoppas ni alla har det bra och att ni njuter av det härliga vädret staden bjuder på ??????

Ta hand om er!

Kram Anna

Svar på tråden Fortsättning - nu som mammor allihop