Stickan skrev 2011-05-28 11:54:13 följande:
Svea blir också snart 4 mån, blir 15 veckor imorgon och det händer mycket just nu känns det som. Hon "pratar" mer och känns mer och mer som en liten person. Hur mår J nu, har det hänt något nytt?
Marsvinet (han på bilden) har blivit bättre av pencillinet och har idag ätit på egen hand flera gånger. Fast han är gammal och kanske inte lever så länge till skulle det kännas snopet om han dog av en förkylning.
MalinF: Det är så gulligt när de har mat i hela ansiktet
Har de visat intresse för mat och verkade de nyfikna nu när de fick gröten? Svea har ju några veckor kvar tills hon blir 4 mån, men det känns som att det kommer dröja innan det blir dags att börja med smakisar. Har fått för mig det bara, vet inte varför.
DonaAna: Är lite nyfiken på hur du kände när du besökte ditt jobb. Saknar du det tex? Jag tyckte det kändes som en evighet sen jag var där för att det hade hänt så mycket sen jag gick hem, med förlossning och allt. Just nu så saknar jag det inte alls, det är mysigt att vara hemma
Var där på grillfest igår kväll, och det är trevligt att träffa alla och det var bra social träning för Svea, men ganska skönt att åka hem tidigt och umgås med familjen.
Vilgot gapar glatt när man kommer med skeden och äter en hel smakportion. Colin (som oxå är drygt 1/2 kg mindre) är inte lika haj på det där med gröt. Han vevar mest med tungan och får väl i sig en halv portion innan han tröttnar o blir arg.
På lördag är det dags för gossarnas dop!
Håller tummar för fint väder då vi har fika efter hos oss i partytält.