Inlägg från: Badabing |Visa alla inlägg
  • Badabing

Borderline kan vi ha kärleksrelationer?

Hejsan.
    Förhållande som varade i 7 år låter otroligt efter allt jag läst de senaste dagarna nu.
    Jag har träffat en tjej med bordeline och vi har haft underbara 3 månader och förälskade och jag fick nyss en stor fet smäll på käften genom att hon vill ha ett break nu!
    Svarar inte ens på mina sms mer.
    Hoppas att denna tjejjen också är mer eller mindre borderline i perioder för då kan jag iallafall få njuta av henne under de bra perioderna. Så som det varit nu de första månaderna. Och hålla mig undan när hon mår dåligt. Så länge de bra överväger.
    Om hon ens kommer tillbaka nu dvs. Hon ville ha ett break och vi ska höras om en vecka.
    Jag är ett frågetecken och förbaskat kär...

• Badabing

Är det vanligt att ni med bps älskar er partner och sen stöter bort den helt plötsligt. Och det är partnern som får krusa för att komma tillbaka? Trodde det vara vanligare att ni ångra er och ville komma tillbaka?

Jag är kär i en tjej med bps och hon stöter bort mig nu. Först säger hon att hon älskar mig, har adlrig känt så här innan till att hon blir okänslig och vill ha ett break...

Detta kom i torsdags och jag spenderade hela fredagen med att läsa om borderline. Trodde hon typ låg under en filt med ångest nu men hon har levt som vanligt hemma verkar det som. Jag är ett frågeteckan och vet inte om jag ska vara på och visa att jag verkligen bryr mig och saknar henne eller om jag ska vänta ut hennes break?

• Badabing

Från att totalt älska mig och bestämma sig för att leva resten av sitt liv med mig - till att vilja ha ett break och osäker - till att göra slut totalt och bestämt sig för att leva ensam

Svar på tråden Borderline kan vi ha kärleksrelationer?