• Anonym (bastu)

Hur gör ni kvinnor i nakenbastu?

När vi i bekantskapskretsen badar basru sker det alltid naket, män och kvinnor tillsammans.

Jag kan inte låta bli att kolla in vad de andra tjejernas män har mellan benen, och fundera över vad dom har att "leka med" i sängen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-15 13:16
    Är det bara jag som gör så eller?
  • Svar på tråden Hur gör ni kvinnor i nakenbastu?
  • Tom Araya

Finns det någon annan form av bastu än nakenbastu? Att vara naken är väl normen, om än oftast med handduk runt midjan!?

• Anonym (Linda)

Jag brukar ha en handduk över min mest intima kroppsdel  

• SannnaB

Jag brukar ha handduk på mig om det inte är nån jag känner riktigt bra. Då brukar jag sitta naken. 

• Anonym (Svensk)

Skulle aldrig umgås i så frigjorda kretsar men OM så skulle jag ALDRIG glo på männens kön!😳

• Anonym (42)

På lalandia var det tvång på badkläder nu senast. Men där bastade man bara för att värma sig efter att ha badat i deras kalla vatten i de vanliga bassängerna.

Annars tycker jag att man ska basta naken! Men som åskådare får man väldigt lite användbar information kring "vad de andra har att leka med" då ingen sitter med erektion i bastun. Antar att TS och övriga här har hört att många små slaka penisar växer betydligt mer än stora och ofta är större och hårdare med erektion.

Har själv en som växer från 10 till 19 och som inte är något att skryta om i bastun men som får mycket beröm i verkligheten när det gäller.

• Anonym (Shower)
    Anonym (42) skrev 2024-11-18 08:10:05 följande:

På lalandia var det tvång på badkläder nu senast. Men där bastade man bara för att värma sig efter att ha badat i deras kalla vatten i de vanliga bassängerna.

Annars tycker jag att man ska basta naken! Men som åskådare får man väldigt lite användbar information kring "vad de andra har att leka med" då ingen sitter med erektion i bastun. Antar att TS och övriga här har hört att många små slaka penisar växer betydligt mer än stora och ofta är större och hårdare med erektion.

Har själv en som växer från 10 till 19 och som inte är något att skryta om i bastun men som får mycket beröm i verkligheten när det gäller.

Man kan ändå oftast få en ganska bra indikation på storleken. Har aldrig hört talas om en snopp som krymper när den blir erigerad tex.
    Med det sagt så tror jag att killarna är de som tittar mest i en situation med nakna av bägge könen i en bastu.
  • Anonym (Y)
    Anonym (42) skrev 2024-11-18 08:10:05 följande:

Jaha? Såååå...?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Shower) skrev 2024-11-18 08:40:16 följande:
    Man kan ändå oftast få en ganska bra indikation på storleken. Har aldrig hört talas om en snopp som krymper när den blir erigerad tex.
    Med det sagt så tror jag att killarna är de som tittar mest i en situation med nakna av bägge könen i en bastu.
    Jag var i samma bastu som fruns ex en gång. Det var inte så upplyftande om jag säger så...
  • Anonym (42)
    Anonym (Y) skrev 2024-11-18 08:40:38 följande:
    Jaha? Såååå...?
    Sååå.. Det är alltså väldigt meningslöst att titta på slaka penisar. Enligt ryktet är medelpenisen endast 15 cm. Det skulle ju innebära att de flesta stora penisar inte växer speciellt mycket mer än de redan är när de är slaka.

Att en penis inte krymper är en lite lustig kommentarer.. De kanske inte krymper men det finns inte en proportionell tillväxt vilket många kvinnor verkar tro - och en del män uppenbarligen 
  • Anonym (Danne Storpung)
    Anonym (42) skrev 2024-11-18 09:31:48 följande:
    Sååå.. Det är alltså väldigt meningslöst att titta på slaka penisar. Enligt ryktet är medelpenisen endast 15 cm. Det skulle ju innebära att de flesta stora penisar inte växer speciellt mycket mer än de redan är när de är slaka.

Att en penis inte krymper är en lite lustig kommentarer.. De kanske inte krymper men det finns inte en proportionell tillväxt vilket många kvinnor verkar tro - och en del män uppenbarligen 
    Snittlängden på kukar i Sverige är +20 centimeter om man ska tro kuklängds-trådar på Familjeliv.
  • Anonym (Where do I go from here?)
    Anonym (Danne Storpung) skrev 2024-11-18 12:33:28 följande:
    Snittlängden på kukar i Sverige är +20 centimeter om man ska tro kuklängds-trådar på Familjeliv.
    På flashback är de minst 25 cm. Solig

Men allvarligt, efter att ha upplevt en ny man nu är jag nog förstörd för resten av livet, för det var skillnad.

Så jag undrar ibland om de kvinnor som beskriver sig som storleksfixerade bara haft "turen" att träffa en välhängd man tidigt i livet, och sen inte kan släppa det.

Medan det annars är fullt möjligt att ha sex med 7 män och tycka det är helt okej eller rentav jättebra innan man hittar den där som har lite extra.
  • Anonym (Tråddödaren)

TS är 100% en man. 😂

Du avslöjade dig redan i rubriken. 😉 "Hur gör ni kvinnor".. Du borde skrivit "hur gör ni (eftersom de flesta på FL är kvinnor)" eller "hur gör ni andra kvinnor" men till och med jag som faktiskt ÄR kvinna brukar inte ens klumpa ihop "kvinnor" i en mening för det låter som att man 80 år.

Så.. du är en man på 50+.
    Trolla bättre nästa gång 😉

• beli

Jag har förstås alltid badat bastu naken. Jag är visserligen från Finland, men det är ju det enda rätta sättet liksom. Det skulle ju bli så fruktansvärt konstigt att sitta och toksvettas med badkläder på. . .

Häromdagen gick jag på en grekisk kompis 40-årsfirande, i en bastu! Vi var runt 15 kvinnor, varav de allra flesta grekiskor. Jag hade 'förvarnat' i Messengergruppen att jag skulle basta naken och att om nån annan funderade på det så skulle de inte vara ensamma. Väl där var jag den enda som bastade naken. . . Men så fick det vara, jag såg det som att jag visade dem hur man bastar på riktigt.

Jag ska snart bli medlem i en bastuklubb, och jag ser att de har kvällar för damer, för herrar och för alla. Samt badkläder eller icke badkläder. Jag kommer alltså säkert att basta med män jag inte känner. Men eftersom jag har det så djupt rotat i mig att man bastar naken så är det inga problem för mig.

Till TS något ytliga fråga: Jag skulle nog inte titta så mycket. Dessutom säger ju snoppens storlek ingenting. Vissa är showers, andra är growers.

• Anonym (HH)
    Anonym (Danne Storpung) skrev 2024-11-18 12:33:28 följande:
    Jag är inte Svensk och har varit på bastu och omklädningsrummen runt om europa och lite i afrika och kan garanterar att Svenskar har stora och grova penisar än andra länder i europa och lite i afrika
Svar på tråden Hur gör ni kvinnor i nakenbastu?