• beli

Hur gör ni kvinnor i nakenbastu?

Jag har förstås alltid badat bastu naken. Jag är visserligen från Finland, men det är ju det enda rätta sättet liksom. Det skulle ju bli så fruktansvärt konstigt att sitta och toksvettas med badkläder på. . .

Häromdagen gick jag på en grekisk kompis 40-årsfirande, i en bastu! Vi var runt 15 kvinnor, varav de allra flesta grekiskor. Jag hade 'förvarnat' i Messengergruppen att jag skulle basta naken och att om nån annan funderade på det så skulle de inte vara ensamma. Väl där var jag den enda som bastade naken. . . Men så fick det vara, jag såg det som att jag visade dem hur man bastar på riktigt.

Jag ska snart bli medlem i en bastuklubb, och jag ser att de har kvällar för damer, för herrar och för alla. Samt badkläder eller icke badkläder. Jag kommer alltså säkert att basta med män jag inte känner. Men eftersom jag har det så djupt rotat i mig att man bastar naken så är det inga problem för mig.

Till TS något ytliga fråga: Jag skulle nog inte titta så mycket. Dessutom säger ju snoppens storlek ingenting. Vissa är showers, andra är growers.

Svar på tråden Hur gör ni kvinnor i nakenbastu?