• annika82

ett slag i magen.

Efter ett halvårs utredning om varför jag inte blir gravid fick jag svaret igår.....övergångsåldern. kändes som om hela världen rasade framför mig. har gråtit hela fredagen samt hela natten. Äggdonation är enda sättet. vet att jag ä långt ifrån ensam men jag har aldrig kännt mig så tom och ensam som nu.....

• Svar på tråden ett slag i magen.
  • annika82

Jag har drabbats av ett inte allt för vanligt tillstånd som gör att jag hamnar i övergångsåldern redan i tonåren men inte märkt av det pga p-piller.......hade läkarna upptäckt det när jag var tonåring så hade de tydligen kunnat ge mig någon behandling.....sorgen är fruktansvärt jobbig att bära.... vill bara skrika av smärtan i bröstet. Skrikandes

• annika82

ÅÅåååhhh....miss marple...det är precis så jag känner...varför ska min sambo leva med mig som förlorat min kvinnlighet när han kan få barn med någon annan kvinna....känns som smärtan alldrig kommer att försvinna......känns skönt att få prata med andra i samma situation...får jag fråga i vilken ålder du fick dessa fruktansvärda nyheter????

Tack..

Svar på tråden ett slag i magen.