Inlägg från: mamma83 |Visa alla inlägg
  • mamma83

så J**LA trött på min sons skola!!!!!!

Nu vet jag snart inte vad jag ska göra mer åt skolan... 
    har varit hemma med sjuka barn hela veckan. i tisdags natt blev min store son magsjuk o jag ringde till skolan och anmälde detta på tele svararen som man ska göra. i dag prata jag med min chef. då hade hans fröken ringt till mitt jobb o frågat om hon visste var jag o kevin va nån stans. o om hon hade mitt tele nummer..

Har gett dom mitt nummer flera gånger gör dom sejer sej inte ha det. senaste va för några veckor sen.  

Detta e så sjukt pinsamt.

kevin har även fått skäll flera gånger han varit hemma för dom påstår att jag ej har ringt. konfronterade läraren med detta o  då fick jag till svar att det inte e hennes ansvar att lyssna av tele svararen.  

Tog rektorn på detta förut o förklarade hur arg jag va o hur mycke jag skämdes. hon sa att hon skulle prata med lärarna o ta reda på vilken lärare det va som hade ringt.
    tycker verkligen inte detta e ok.

får dom verkligen göra så???? 

• Svar på tråden så J**LA trött på min sons skola!!!!!!
  • mamma83

det e inte offta. men nu det senaste har vi drabbats av sjukdom på sjukdom. och så e han väldigt mobbad i skolan så några gånger har han helt enkelt vägrat gå till skolan. 

• mamma83

ja tycker ju med det. tycker det e kränkande att dom ringer till mitt jobb o frågar.skämdes något otroligt. 

• mamma83

ja det e väldigt konstigt att dom hade jobbnumret. vet lixom inte om jag ska skratta eller gråta åt detta. 
    o jag VET att dom har mitt nummer.

har har ju gått där i 2 år. 
    ja på måndag ska jag gå o ta dom ett tag för e sjukt trött på hela skolan nu. det e aldrig annat än problem. 

Svar på tråden så J**LA trött på min sons skola!!!!!!