• lia27

Finns det ingen som bor nära Nacka forum/Sickla centrum ???

Ser hela tiden en himla massa mammor som drar barnvagnar och är själva utan bebis,är själv en av dom då jag inte känner en enda person som bor söder om stan.
    Jag är 29nyssfyllda min son är 2månader,vi bor i saltängen och det hade varit supermysigt att ha ngn att gå ut och dra vagn med.Det är sååå tråkigt att göra det själv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-11 21:20
    Aj då det ska ej vara utan bebis utan med bebis så klart:)))Vart så ivrig med att skriva snabbt:)

• Svar på tråden Finns det ingen som bor nära Nacka forum/Sickla centrum ???
  • lia27

Men sååå roligt jag är oxå trött på att gå ut o gå själv:) har du ngn  FB?

• lia27

:) kul med blogg:)
    säg gärna till om du vill ses o promenera el fika el varför ej ses på öppna förskolan när de har dagar då man får komma med bebisar upp till 6mån:)

• lia27

Det finns en öppen förskola här i ektorp/saltängen den e ganska liten o mysig har öppet på måndagar för bebisar 0-6mån

Ang blogg så skriver jag lite själv men mest som dagbok:) inget som ligger uppe på ngn speciellt sida.
    Men jag känner ganska många bloggare däremot som lever för bloggen:)

• lia27

så kul vart går ni på babymassage?Men vi kanske kan gå ut o gå tisdag el onsdag ?Spelar ingen roll vart för mig ...har du msn,skype?:)

• lia27

hejhej vad roligt jag bor i saltängen inte så långt med bussen till fisksätra :)

Svar på tråden Finns det ingen som bor nära Nacka forum/Sickla centrum ???