• Hey you

Bältet i bilstolen släppte...

Har en 0-4 års bilstol till grabben.Han fyllde 3 för några månader sen. Idag när vi kommit hem ifrån en åktur med bilen så vart hans bilbälte alldeles löst. Det som håller fast hans bälte är alltså sönder. Blev skit skraj, hade vi smällt så hade han flugit ur stolen...*katastrof*  Nu blir de till att byta stol i rappet. All garanti o sånt har gått ut. Men nu till min stora fråga. Hur hade du gjort? Köpt en bakvänd stol o sen en ny bältesstol, eller du hade köpt en bältesstol dvs så han sitter frammåt redan nu? Att han vänds fram redan nu känns inte bra....vet att man inte ska tänka pengar utan säkerheten går före. Men det är mkt pengar de handlar om...

• Svar på tråden Bältet i bilstolen släppte...
  • Hey you

nämen gud va dum jag känner mig nu...pinsamt men tanken har inte en slagit mig, jag har varit så inne på bältesstol eller inte..

• Hey you

Det är en akta graco duologic tror den heter så. den är 3,5 år. Har kvittot kvar. Vi va inne o pratade med affären idag o vi fick faktiskt reklamera o fick en ny. Trodde verkligen inte att det skulle gå men de va jätte trevliga. Har handlat väldigt mkt där så de va kanske därför

Svar på tråden Bältet i bilstolen släppte...