Astrid Lindgren figurer
Ja vad kan ni om Astrid Lindgrens figurer?? Astrid Lindgren är en av mina favoriter och har alltid älskat hennes filmer!!! Jag älskar fortfarande att titta på dem :)
hahah vilken klipsk kille som märkte det!!! det måste jag se efter hihihi
vissa pippi filmer har jag sett för mycket så man får låta det gå ett tag innan man vill se dem igen:D
Full pott, tjohej!
hahah vilken klipsk kille som märkte det!!! det måste jag se efter hihihi
vissa pippi filmer har jag sett för mycket så man får låta det gå ett tag innan man vill se dem igen:D
Jag har alla böckerna och många av filmerna Längtar till jag har barn som vill se filmerna och höra böckerna. Både tittar och läser en del själv men det skulle vara roligare om man inte var ensam i familjen om det
8 av 10 rätt och tyvärr har jag aldrig gillat varken pippi eller saltkråkan, dom är värst av dom alla. Mina favoriter var madicken, kajsa kavat, nils karlsson pyssling, mio min mio, ronja rövardotter osv.
4 av 10,men det beror på att jag aldrig läst hennes böcker,fanns knappt på min tid och har inga egna barn. Bara sett några av dem på tv och de flesta är ju evigheter sen. Mio mim Mio,när gick den typ 80-talet eller?
OK, jag är officiellt en Astrid-nörd... Jag hade alla rätt.