Astrid Lindgren figurer
Alla rätt, men är ju stort fan. Har de flesta av filmerna. Sonen har precis börjat gilla Pippi. Tjatar hela tiden om Pippi, apa, häst.
Alla rätt, men är ju stort fan. Har de flesta av filmerna. Sonen har precis börjat gilla Pippi. Tjatar hela tiden om Pippi, apa, häst.
hahah vilken klipsk kille som märkte det!!! det måste jag se efter hihihi
vissa pippi filmer har jag sett för mycket så man får låta det gå ett tag innan man vill se dem igen:D
Såg Pippi Långstrump på de sju haven idag. Min man tyckte att Marko var så lik Benke från Pippi tv-serien. Jag höll inte med om att det kunde vara samma person. Var tvungen att kolla upp det nu, vad fel jag hade, Staffan Hallerstam hette han!
Var ju dessutom han som spelade Bosse i Karlsson på taket. De använder visst en del samma skådisar i mer inspelningar.
Sen var ju Jarl Borssén som spelar Blod-Svente med i ett avsnitt av tv-serien också.
Damn att maken ska vara bättre på känna igen ansikten än mig, tycker inte om att ha fel...
Jag lekte Emil i Lönneberga när jag var liten (pojkflicka) och ville så gärna ha en brun mysse precis som Emil.
Mina föräldrar köpte en mysse till mig när vi var på inspelningsplatsen, den hade exakt samma modell som Emils mysse, men den var mörkblå!
Jag var riktigt sur över det och drömde flera gånger om att jag hittade en brun, blev så ledsen när jag vaknade och inte fick "behålla" den