Anonym (orolig syster) skrev 2011-05-09 10:07:26 följande:
antaglingen så tar du plåsterna själv eftersom du vänder alla tagar utåt!
Hon operarade in en shunt för hennes gamla slutade funka! Den nya funkar och dom har gjort en massa tester och det är inget fel!
Väldigt sällan man skickar hem någon med så starka mediciner för att dom klagar på huvudvärk. är nog 1 ½ år sen dom satte in den.
förstår inte varför du ens skriver på i denna tråden?
Jag använder bara opiater/opioder vid behov, och är nu väldigt längesedan.
Och du vinner inget på att hitta på saker.
Varför tonläget mot dig har skärpts är att du vägrar acceptera att det kanske är något som inte står rätt till med din syster.
För nu uppfattar jag tom de har gjort 2st operationer på henne pga hennes huvud.
Är det inte då logiskt att hon kanske har väldigt ont, och något är DEFINITIVT fel på henne.
Tror du att dom sa "
ojdå har du ont i huvudet här har du lite ketogan och fentanyl, har det bra nu och vill du ha mer så ring bara för vi ger dig precis så mycket du vill ha.".
Så tror inte jag det gick till, utan tror nog att dom såg journalerna och såg stora utredningar och flertal operationer.
Och snabbt insåg det är nog ingen lek här.
Och varför jag skriver i tråden är för att du ska komma till sans över det hela, för nu låter det nästan som en LMV ligger i luften.
Sen om vi hade struntat i alla som hade ont som inte läkarna inte kunde hitta fel på, då hade vi haft många som hade avslutat sina liv i förtid pga detta.
Och smärta är något subjektivt och högt individuellt vad man klarar, det är något du måste inse.