Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

stortå skrev 2011-07-18 22:48:23 följande:
    Jo, alltså jag samlar på bekännelser och väntar på rätt tillfälle då jag kan utnyttja dem....eller inte
    Jag vet inte tillräckligt mycket om dig för jag har aldrig skrivit privat till dig eller ens varit seriös när jag har svarat dig

Tillit är väldigt komplicerad. Förstår du vad jag vill säga? 
  • Velour
    stortå skrev 2011-07-18 22:49:44 följande:
    Vad gör hon då som är så hemskt?
    Det låter jag vara osagt, men känner du någon myndighetsperson som faktiskt bryr sig om folk?
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-18 22:53:29 följande:
    Kram?
    Verkligen, tack!
  • Velour
    stortå skrev 2011-07-18 22:57:49 följande:
    Fan, har alla tungsinne och är misstänksamma ikväll?
    No shit, snarare så att du häcklat mina kommenterer.... Men du... jag är ganska ärlig och hederlig Har haft en svärmor som var gift med Belsebub..... 
    Oj, är det fler än jag som är på det humöret?

Meh, inte meningen att häckla. Jag är bara arg och ledsen och vet inte hur du menar. Men OK, tack för din finhet!
    Och jag beklagar svärmors dumskalleman! På nåt sätt känns det skönt att jag inte är ensam om sådant här (vet att en till person här har problem med svärmor ) Men jag känner mig väldigt ensam när det gäller lösningsalternativen. Du och den andra personen kan och har åtminstone kunnat lösa det eller kunnat dra i svångremmen så de ska skärpa sig. Men jag....
  • Velour

Jag ser inga fler alternativ än att bryta mig in hos henne och slå ihjäl henne. Helt ärligt.

• Velour
    stortå skrev 2011-07-18 23:06:32 följande:
    Be dem att dra åt helvete. Kontakt endast vad gäller barnen. Frågor?
    stortå skrev 2011-07-18 23:08:07 följande:
    Förlåt att jag säger det men det måste ligga på din partner att klippa navelsträngen och sätta gränser
    I knoooow! Alla i hela staden vet det, jag vet det, han har fått höra det hela livet. Men det händer inget. 

Jag lovar att jag inte skulle vara så desperat om jag inte hade provat allt. Jag är den som skriker i slutet (när jag gjort allt), inte i början...Dock finns det som sagt bara en sak jag inte har gjort, men riktigt så långt väntar jag med att gå. 
  • Velour

Äh, skitsamma! Livet är kort som tur är.

Hur mycket får man dricka innan man sätter sig på ett flygplan? Alltså, hur många promille får man ha i blodet? Får man vara full? 

• Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-18 23:12:20 följande:
    Ok wine anyone?
    Hahah, tänka sig. Jag frågar om alkoholhalt och du frågar om nån vill ha vin

Men ja tack. Jag tar gärna ett par glas {#emotions_dlg.flower} 
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-18 23:14:39 följande:
    Vart ska du flyga?
    Du får väl dricka hur mkt du vill så länge du inte spyr, slåss eller kapar planet.
    Så det är inte så som man ser på sådana flygplatsdokumentärer där de nekar resenärer att flyga bara för att de luktar alkohol?

Jag tänkte förbereda mig inför en framtida resa till Skottland. Efter det förhoppningsvis till det förlovade landet där man slaktade indianerna. 
  • Velour
    stortå skrev 2011-07-18 23:16:34 följande:
    Ditt val....ditt liv
    Yep, så är det i slutändan.

Hur är det med allt då? 
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...