-
Shit, you don't have to tell ME twice *springer i fast forwad mode*Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-19 00:31:12 följande:Men kom då!!!
-
Slösa på din underbarhet ikväll.sumpbävern skrev 2011-07-19 00:32:09 följande:Jag kan vara.....helt uuunderbar
-
A just det, katten ja! Skulle ju lägga ut en bild på honom. Men visst, jag tar med honom så får han leka lite med din katt. Kanske ska ge honom lite catnip så han också får festa till det lite?Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-19 00:36:37 följande:Ahahahahhaaa
Ta med din katt!!!
">
(vet att du hatar youtube, men orkar inte leta efter klippet nån annanstans)
-
Du är kanske inte så tydlig barasumpbävern skrev 2011-07-19 00:39:04 följande:Jag gör ju inte annat. Eller har jag redan gjort bort mig?
-
Sorry babe! Var tvungen att göra det den här gången bara för att demonstrera hur kul våra katter skulle kunna ha det. Sådan matte sådan katt vettu!Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-19 00:42:50 följande:Hahaha nja jag hatar inte youtube, jag hatar bara folks länkar
-
Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-19 01:02:44 följande:Nej alltså sist tror jag du rök pga dina puckade bilder.
Vad hade han för bilder? Porr? Döda människor? Inte för att sådana i sig är puckade bilder, utan tänkte mer FL-regelmässigt. -
Godnatt!Jäjd skrev 2011-07-19 01:02:06 följande:Aja. Detta var ju en trevlig reunion men adios. Ni får ha det som man säger i vissa delar av landet.
-
sumpbävern skrev 2011-07-19 01:10:47 följande:Nä men damen då, tror du en skärpt tösabit som NiceG skulle sakna ett porrfreak och nekrofil?Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-19 01:11:16 följande:Haha nej xenofobiska, fula, puckobilder.
Som han gillade att lägga upp i trådar. -
Haha, ni är alltför goa!
Jag ska också nanna kudde.
NG, party i framtiden!
Natti.
(Jag gillar stora radavstånd) -
Beklagar din svärmor...Hon är ju inte riktigt riktig. Vilken läskig människa.I Blackrose I skrev 2011-07-19 09:30:08 följande:
Velour
Angående besvärmödrar så är min nog den värsta som finns även om jag förstår att du säkert tycker att din är hemsk. Jag har slutat skriva om henne för jag blir bara förbannad och får en massa tankar i huvudet som gör att jag syndar men kan berätta om senaste händelsen om du vill.
Hon är ju katolik och senast hon var här (Hemma hos pappa) så var hon och rotade bland mina saker medans jag lagade mat och hade då hittad en paket med kondomer. Hon flippade ur och skrek att jag var mördare, att jag tog död på hennes barnbarn (Det roliga är att hon fortfarande inte vill erkänna att mina söner är Bs barn ibland när hon är på det humöret), att jag är lösaktig och gud vet vad hon fick ur sig. Allt detta hörde ju pappa också och när han försökte säga något till henne så skrek hon åt pappa att det minnsan är hans fel att jag är som jag är. till slut så slängde pappa ut henne. Det är min vardag. När jag tänker på henne så räknar jag dagarna tills vi slipper henne.
Finns det inget sätt att bli av med din svärmor?
Min agerar för det mesta inte utåt med bråk och skrik, utan min är den som är ormig och hugger till utan att man ser det komma. Hon passar på när ingen är omkring så de kan vittna, och bryter ner en sakta över tid. Precis som ormgift. Hon utövar den värsta sorten av psykisk misshandel jag har sett. Hon är beräknande och jävligt farlig. Om hon inte kan påverka mig direkt så försöker hon påverka mig genom andra, vilket oftast är hennes son. Om hon har möjlighet så utövar hon sin psykiska misshandel framför andra utan att de ens förstår att det är mot mig det är riktat, utan enbart jag fattar vad hon menar, men kan inte säga något utan att det blir fel och får alla mot mig. Hon är den lömskaste av de lömskaste och det märks att hon har övat hela livet på att bli som hon är för hon borde fan ha fått professorstitel i hur man bryter ner en människa mentalt.
Finns det inget sätt att bli av med henne? Jo.....