• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • Druid
    Jäjd skrev 2011-05-03 21:21:57 följande:
    Oh no, du sa inte just det där
    Tvärtom, det var precis vad jag sa. Det blir liksom lite svårt att sälja er till en shejks harem ifall ni är så dekadenta.
  • I Blackrose I
    Jäjd skrev 2011-05-03 21:21:08 följande:
    Oooooooooh! Nu snackar vi....
    Jag fick upp följande scenarie:
    Högläsning ur Surah Nisah medans en SDit sätter på en bakifrån, vid varje stimulans så får man ur sig Allaho Akbar eller Heil hitler. Vid orgasm så skriker man samtidigt Allaho bárkát/Heil Hitler.
    Hmmmm, börjar bli kåt.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Druid
    Jäjd skrev 2011-05-03 21:23:53 följande:
    Har vi bara ett?
    Ja, ja, påpeka petitesser du.  Demon
  • poirot
    Mandi74 skrev 2011-05-03 21:21:26 följande:
    Va? Nej, nej.. det är ingen fejd på g, orkar inte. Bin there done that och det är över för min del.

Ställer om fråga ingen.. utan att nämna några nick så det inte skapar förvirring.

Hur vet man om man är pk eller pi? Enligt en användare i trådens teori på förra sidan så är alla tjejer i tråden pk, men enligt andra i andra trådar så är jag inte pk.. *känner mig förvirrad*

Nöjd?
    En tendens jag har sett är att PK är något man kallar andra och PI är något man kallar sig själv.  
    Från vissa är en förolämpning den bästa komplimang man kan få!
  • I Blackrose I
    Druid skrev 2011-05-03 21:22:32 följande:
    Men jag trodde att du tyckte det var tråkigare med krig. Du är ju liksom tjej. Ni har ju bara dans och bjäfs och nonsens i era huvud. 
    Sist jag googlade så fick jag upp följande:

Killar (SD:iter) är som toaletter antingen upptagna eller fulla med skit.
  • Druid
    poirot skrev 2011-05-03 21:26:13 följande:
    En tendens jag har sett är att PK är något man kallar andra och PI är något man kallar sig själv.  
    Och om man kallar sig mongo då? Står man utanför tendensen då?
  • Jäjd
    Druid skrev 2011-05-03 21:25:01 följande:
    Tvärtom, det var precis vad jag sa. Det blir liksom lite svårt att sälja er till en shejks harem ifall ni är så dekadenta.
    Well om det är planerna polarn... vet jag inte om jag vill omvärdera mina åsikter i frågan gällande dig. Ur loss!
  • Jäjd
    I Blackrose I skrev 2011-05-03 21:25:08 följande:
    Jag fick upp följande scenarie:
    Högläsning ur Surah Nisah medans en SDit sätter på en bakifrån, vid varje stimulans så får man ur sig Allaho Akbar eller Heil hitler. Vid orgasm så skriker man samtidigt Allaho bárkát/Heil Hitler.
    Hmmmm, börjar bli kåt.
    Hahahahaahahahahaaaaaaaaaa!

Sluta genast.
  • I Blackrose I
    Druid skrev 2011-05-03 21:27:35 följande:
    Och om man kallar sig mongo då? Står man utanför tendensen då?
    Det är lugnt. Jag kan kalla dig för mongo också.
  • Jäjd
    Druid skrev 2011-05-03 21:25:51 följande:
    Ja, ja, påpeka petitesser du.  Demon
    Rättstavning, korrekt grammatik, meningsbyggnad och att undvika syftningsfel ser jag allvarligt på. Särskrivningar låter jag slide.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...