Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Tänkte fråga om katten var långhårig eller korthårig eller rent av hårlös, men så tänkte jag att det nog är bättre att jag går och lägger mig.

Natti natti!! 

• Velour
    I Blackrose I skrev 2011-07-16 11:16:49 följande:
    Ser att Velour har haft rolig. Druckit lite väl för mycket Velour?

Är det bara jag som är vaken?
    Hehe, jag dricker inte. Och det är nog bäst så också

• Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-16 15:42:11 följande:
    Skål Skål ju sötnos!

(Ja, jag vet även hur Velour ser ut )
    Ok, just for you! SkååååååååååååålSkål

Men ska det blir lite party ikväll eller?
  • Velour
    Yoyna skrev 2011-07-16 16:01:20 följande:
    Skålar gärna tillbaka (alkoholfritt tills barnen är lämnade hos barnvakten )

Ska ut med nåra tjejkompisar ikväll (som btw är gay på riktigt så jag vet inte riktigt hur kvällen kommer att sluta, det brukar bli lite hur som helst! Skål)
    Ha, jag har också en gay tjejkompis. Hon är den enda gaykompisen jag någonsin haft också

(shit, hur låter det egentligen när man säger så?)

Skåål på dig med Skål  Då får du berätta imorgon hur kvällen slutade
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-16 16:08:09 följande:
    Jag har inga gaykompisar
    Sjukt PI!!!

Nästan alla mina vänner är dock invandrare, så jag samlar PK-poäng där istället.
    Oj, så sjukt! Tänkte precis skriva något om PK-poäng Och så ser jag att du har skrivit det. Älskar det när man tänker på samma sak fastän man befinner sig långt ifrån varann...
  • Velour
    stortå skrev 2011-07-16 16:34:51 följande:
    Sanlöst uttråkad här. Ska göra lite taccos, men hur kul är det att käka ensam. Ge mig lite förslag på vad som skulle vara bra en kväll som ikväll
    Sällskap, snacks, dämpad belysning och flera härliga skräckfilmer. Det borde göra susen!
  • Velour
    stortå skrev 2011-07-16 16:40:53 följande:
    Fast det är ju svårt med dämpad belysning när solen står som en strålkastare i tv-rummet. Ingen dejt och alla kompisarna är iväg på semester.
    Tack för tipset iaf  
    Har du inga persienner eller gardiner? Hursom, en uppblåsbar dejt går nog också bra.
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-16 16:41:36 följande:
    Jag avskyr skräckfilmer.
    Minns till och med sista jag nästan såg en. Måste varit 2003 eller 2004. Kanske 2005, men tror ej det.
    Åkte hem till en kompis i östra London, promenerade genom en park hem till honom, beställde pizza, hade lite gräs och lite rom. All was well.
    Tills han föreslog att vi skulle se en japansk skräckfilm som handlade om ett barn som var dött eller var en zombie eller något och gick omkring i ett hus...
    Jag kunde inte ens hålla i glaset för jag skakade så.
    Kändes som att mitt hjärta stannade hela tiden, jag satt nog 1 dm ovanför soffdynan.

Jag tvingade honom att stänga av och sedan minns jag ej mer av kvällen.

No skräck up my häck säger jag bara...
    Hahah, roligt beskrivet!  

Nä, förstår att skräckisar inte är för alla, men för mig är det gött adrenalinkick. 

Så vad ska vi se på för film om vi skulle ha en tjejkväll? 
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-16 16:48:04 följande:
    Hmmm...
    Har du sett City of God?
    Ingen tjejkvällsfilm dock...
    The holiday är väldigt bra
    Ja, jag tror jag har sett den. En massa sydamerikanska ungdomar som lever ett hårt liv?

Men det låter som en uppsättning bra filmer!!  
  • Velour
    stortå skrev 2011-07-16 16:46:10 följande:
    Ha ha ha, ja jag är inte petig...
    Bra egenskap där! Cool
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...