Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

I Blackrose I skrev 2011-07-10 22:07:02 följande:
    Tack för att du orkade läsa igenom allt.

Ta och åk iväg nån dag till en annan stad med en kompis så du kommer ifrån allt. Tror det skulle göra dig gott. Ta en weekend och åk ner till Göteborg eller upp till Stockholm och ta in på en spaanläggning. Rekommenderas verkligen.

Vill se kort på din katt.

Förresten vad tyckte om mitt kort med slöjan?

Det är bra med mig. Det är svårt att smälta allt. Åkturen till Behesht Záhra (kyrkogården) har satt djupa spår så det lär ta tid att bearbeta allt men jag mår bra. Tack.
    Önskar jag kunde ta mig hit och dit, men jag har ju inga pengar. Så jag måste jobba när jag inte pluggar Men sen, serru, sen kommer jag få jobb efter plugget och DÅ jävlar ska det åkas hit och dit och upplevas!

A just det, bild på katten...Det har ju efterfrågats förut, men jag är så lat. Vi får se om jag kommer ihåg att lägga upp någon bild nån dag. Just nu orkar jag inte. Har kommit hem från jobbet och håller på att äta. Sen ska jag chilla en stund och sen sova.

Ja...jo...du är snygg, men slöjan...njee...Bra att du känner att den framhäver ditt ansikte på ett bra sätt. Syftet är ju att dölja, men du känner det omvända, att den framhäver istället vilket jag tycker är en jättebra inställning. 

• Velour
    I Blackrose I skrev 2011-07-11 09:32:11 följande:
    Jag ska inte tjata men det finns många billiga biljetter på tradera och skönhetsbehandlingar kan du också hitta billigt på tradera. Du verkar vara ibehov av en liten semester och avkoppling för dig själv.

Gör det. Vill ju se bild på honom.

Hehe, min kusin tyckte att sättet jag knöt slöjan (Bakom nacken) och färgen på slöjan fick mig att se ut som en bonde men jag brydde mig inte. Jag kan inte ha slöjan så som dom har det i Iran. Tappar den, har svårt att holla reda på den om den ska ligga lös runt halsen. Färgen? Jag avskyr svarta/mörkgråa och bruna slöjor så jag tog på mig färgglada på kvällen när vi gick ut.
    Tack för omtanken!

Heheh, anpassar färgen till glada omständigheter. Det var bra gjort! Trodde inte man fick det...
  • Velour
    FamiljenCooper skrev 2011-07-11 11:53:47 följande:
    Hello darlings !

Hur är allt med er då ?
    Bra tack! Ska snart äta mat. Själv då?
  • Velour

Älskar när jag drömmer att jag säger roliga, kända fraser. Som den gången jag i min dröm hotade någon med att "jag ska giva dig på moppo" samtidigt som jag lät som bebisen i Roger Rabbit (den bebisen som rökte cigarr och hade mansröst). Eller som igår morse då jag i min dröm gick omkring och hela tiden utbrast "I am the great Cornholio. I need TP for my bumhole!"

• Velour
    I Blackrose I skrev 2011-07-11 17:28:36 följande:
    Hahahaha. Jag älskar bebisen i Roger Rabbit-filmerna. Underbar söt.
    Eller hur! Han är grymt cool!!

Angående nassarna...*biip biiip biiip*  
  • Velour
    FamiljenCooper skrev 2011-07-11 19:25:23 följande:
    Bara bra ! Börjar jobba imorgon .. inte lika kul
    Jag har aldrig någonsin hört någon säga att det åtminstone inte är tråkigt att börja jobba igen. Naturligtvis börjar jag tänka sociologiskt kring fenomenet arbete. Är det naturligt för människan att arbeta? Eller är det något socialt konstruerat som man tvingas till (även om arbetets form har ändrats några gånger under människans utveckling). 

Sedan detta med att man måste vistas på sitt arbete under den största delen av dagen för att sedan komma hem och ta itu med allt som hushållet och familjen kräver. Är det bra att det är så? Egentligen?

Aja...orka filosofiera här i tråden

Vad jobbar du med? 
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-07-11 19:42:26 följande:
    Alltså det borde vara krav på IQ-test för att få bli medlem här på FL eller överhuvudtaget få visstas på internet. Tokskallen säger samma sak som jag har förklarat för Neod. *Skakar på huvudet*
    Vad skönt det ska bli att få flytta, eller hur? Komma bort från allt det här...
  • Velour

Min katt är en liten kåtis också. Höll honom i famnen och kliade honom lite på magen och vips fick han stånd  

• Velour
    FamiljenCooper skrev 2011-07-11 20:50:49 följande:
    hahahahha jag har ett bra jobb som jag trivs med egentligen men det är ju såklart mycket skönare att sova till 10 på morgonen och vara med min fina familj det är ju livskvalité om något !
    Samtidigt så vet jag ju att utan mitt jobb hade jag inte kunnat njuta av livet på samma sätt

Jag jobbar på en stor mediakoncern ...
    Ja, allt är ju avhängigt att ha ett arbete till att börja med...men men...

Journalist? Något annat? 
  • Velour
    Väderhatt skrev 2011-07-11 21:07:33 följande:

Skön stil va? Tungan ute

Jag trodde att din katt var guldfärgad eller någon annan ljus färg...

Men ja, den är fin! 
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...