• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • I Blackrose I

Hihi. Fick den på mail av en kompis.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-05-05 08:49:12 följande:
    Jag har verkligen gett upp det där. Det är pinsamt så som dom håller på med. Jag känner mig iallafall speciell icohmed att dom besvärar sig med att registrera om sig femtielva gånger bara för att gå oss på nerverna. Det borde ni också göra.
    Nej alltså det krävs en intelligent man för att få mig att känna mig speciell!
    Att en rabiat typ med smärre hallucinationer bemödar sig med att omregga sig får jag inte ut några positiva känslor av hahahaha
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 08:54:03 följande:
    Nej alltså det krävs en intelligent man för att få mig att känna mig speciell!
    Att en rabiat typ med smärre hallucinationer bemödar sig med att omregga sig får jag inte ut några positiva känslor av hahahaha
    Det var inte så jag menade. Att folk stör sig så in i helvete på oss får jag faktiskt kick av.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-05-05 09:44:23 följande:
    Äter leverpastej, mjukost och vanlig ost med en morotskiva på, på samma macka. Inte helt fel.

*uppmärksamhetsfrustrerad*
    Du äter helt sjuka saker.

Och vet du vad?
    Du ska skaffa FÄJSBÅK!
    Varför?
    För att jag gjort det nu. Jag ska hålla en viss anonymitet där också dock. Men ändå. VEM VILL BLI MIN VÄN?
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 09:48:02 följande:
    Du äter helt sjuka saker.

Och vet du vad?
    Du ska skaffa FÄJSBÅK!
    Varför?
    För att jag gjort det nu. Jag ska hålla en viss anonymitet där också dock. Men ändå. VEM VILL BLI MIN VÄN?
    Mummmmma juhe!

Fäjsbåk är så sjukt jävla båring. Du kan för övrigt ej ragga vänner i en FL-tråd. Oseriöst.
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-05-05 09:49:47 följande:
    Mummmmma juhe!

Fäjsbåk är så sjukt jävla båring. Du kan för övrigt ej ragga vänner i en FL-tråd. Oseriöst.
    Ok, det vet du efter att du var reggad där i vad? 2 dagar?

Jag kan göra vad jag vill. Jag är cool på det viset.
  • Anton Chigurh
    Jäjd skrev 2011-05-05 09:44:23 följande:
    Äter leverpastej, mjukost och vanlig ost med en morotskiva på, på samma macka. Inte helt fel.

*uppmärksamhetsfrustrerad*
    ................förlåt för det där med skylten, fattar inte hur det kunde ske. Du behöver däremot inte vara orolig, jag skall aldrig mer ta för lite eller för mycket av nåt. Inte idag iaf. Absolut inte den närmaste timmen. 
    Kill them all and let God sort them out. Arnaud Amalric.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...