Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-06-22 18:27:41 följande:
    Hahahaha är den!
    En närbild på en kuk.
    TS "Könssjukdom, bild, HJÄLP!"
    ÖÖöäääh KräksDödSpöke VARFÖR sätter man ut bilder på sitt sjuka underliv på fl? Kommer ihåg att det var nån käring som gjorde samma sak med skillnaden att hon skulle visa på utslag i ljumsken. Men man såg en del av muttan under alla fettvalkar. Den bilden fick dock vara kvar av nån jävla anledning...
  • Velour
    stortå skrev 2011-06-22 18:34:28 följande:
    För jävligt....
    Ja, jag blev deprimerad i en hel vecka! Kan du fatta?!?!
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-06-22 18:34:38 följande:
    Det var en brud för några veckor sedan som viade hela musen OCH sitt anus HAHAHAHAHA...
    ASG Var hittar du alla de här trådarna? Är det i Sex och Samlevnad? I Kroppsligt? Och så undrar jag varför man sätter ut bilderna här...Bor vi i ett U-land där man måste vara rik för att få sjukvård? Så fucked up!
  • Velour
    stortå skrev 2011-06-22 18:37:28 följande:
    Va fan? Klart den blir, du är bara avundsjuk. Följ med vet jag.
    Shit, och riskera att bli våldtagen av dig?
  • Velour

Vart tog Klas Kristian och Antong Chigurgh vägen förresten? Obestämd Quintus Zebra stötte på i en annan tråd idag, så han vet jag finns kvar, men de övriga...

• Velour
    stortå skrev 2011-06-22 18:43:06 följande:

Ja, jag är ju verkligen den typen som förgriper mig på kvinnor, fast det är klart, du kan ju bli min bitch

Du är ju man, så...

Nej, jag vill inte vara med nån som har mindervärdeskomplex
  • Velour
    stortå skrev 2011-06-22 18:49:13 följande:
    Fyndigt, fyndigt men bättre än det måste du nog upp med om jag ska bli förolämpad.
    Men jag var faktiskt inte ute efter att förolämpa dig, helt ärligt. Försökte bara retas lite, men ok...
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-06-22 18:56:38 följande:
    Jag vill åka till den där staden där man röker...
    Ya man! {#emotions_dlg.flower} <-----ska föreställa ett sånt där blad man gör röka av.
  • Velour
    stortå skrev 2011-06-22 18:57:10 följande:
    Vad bra, då är vi på samma nivå
    Eh..okej...visst...
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...