• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-04 21:36:44 följande:
    Nej.
    Varför Nej?
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-04 21:36:19 följande:
    Hahahaha har jag lagt in en bild på Druids private parts!?
    Ja, har du glömt bort det?
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 21:35:14 följande:

Såg du inte bilden Nicegirl la in igår? Gå tillbaka och ta en titt.
    Druid? Jag trodde det var fisen ju! Druid har jag alltid föreställt mig som rätt het Drömmer
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 21:33:29 följande:
    Tack Bakis för din backup.

Såg du youtube-länken jag la in för din skull? Hjärta
    Nä *helt lost*

Var då?
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • I Blackrose I
    Noun skrev 2011-05-04 21:38:24 följande:
    Druid? Jag trodde det var fisen ju! Druid har jag alltid föreställt mig som rätt het Drömmer
    Ja, jag ska inte vara elak. Han har ju kort på sig själv i sin galleri om du inte redan varit där och tjuvkikat. Han ser bra ut för att vara en pucko ibland. Det får jag medge.

Fisen? Han är bara en bebis.
  • I Blackrose I
    Noun skrev 2011-05-04 21:40:35 följande:
    Nä *helt lost*

Var då?
    Klicka på visa endast under min nick så får du upp alla mina inlägg som jag skrivit idag på sista sidan. Du hittar youtube-länken.
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 21:41:27 följande:
    Ja, jag ska inte vara elak. Han har ju kort på sig själv i sin galleri om du inte redan varit där och tjuvkikat. Han ser bra ut för att vara en pucko ibland. Det får jag medge.

Fisen? Han är bara en bebis.
    Det hade jag aldrig kunnat gissa *not*
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 21:42:22 följande:
    Klicka på visa endast under min nick så får du upp alla mina inlägg som jag skrivit idag på sista sidan. Du hittar youtube-länken.
    Ok. Yours för alltid! Jag är en sucker för smöreri {#emotions_dlg.flower}
  • I Blackrose I
    Noun skrev 2011-05-04 21:50:44 följande:
    Ok. Yours för alltid! Jag är en sucker för smöreri {#emotions_dlg.flower}

Det var inte smöreri. Jag gillar dig Bakis. Det vet du ju även om vi inte alltid delar samma åsikter.
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 21:56:10 följande:

Det var inte smöreri. Jag gillar dig Bakis. Det vet du ju även om vi inte alltid delar samma åsikter.
    Aja, det finns sådant jag inte gör. Tar ställning mot en syster i en diskussion, tex. Sorry, det kan jag inte no matter what. På sin höjd kan jag avstå från att delta. Aja, så blir det aldrig vi två ändå Gråter
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...