Inlägg från: TheCoopers |Visa alla inlägg
  • TheCoopers

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-06-03 21:20:24 följande:
    Jag har huvudvärk och är ganska trött...
    Kul va?
    Låter som en FAB fredag !

Jag har ätit lasange och nu trycker jag i mig godis .. snart spyr jag säkert

I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-06-03 21:24:56 följande:
    Oooohhh lasange!!!
    It's been a while! Shit vad sugen jag blev!
    Mmm gubben gjorde sitt jobb väl . Så fruktansvärt gott ! Men nu ser jag ut som jag är gravid i 7 månaden hahhahahaah
  • TheCoopers
    Velour skrev 2011-06-03 21:32:12 följande:
    Hej i tråden! Jag har ett dilemma. Min katt är lite....konstig. Om man inte bär honom till sandlådan eller om man inte följer med honom till den så går han inte själv, uitan håller i sig ända tills någon tar honom dit eller följer/leder honom. Samma sak med mat, spelar ingen roll att jag lägger maten i hans matskål. Han äter inte ur den, utan man måste mata honom med sked. I alla fall inledningsvis. Först måste man mata honom med sked för att så småningom leda honom till matskålen och lägga skeden i skålen för att han ska äta det som finns i skålen. Vad fasen är detta? Nej, det är inte alls första gången han möter sandlåda och matskål, utan han har haft allt det här på katthärbärget, men undrar om det inte är deras fel att han hellre äter ur en sked och blir buren till sandlådan än gör det själv...Och inte kan hans lokalsinne vara sååå dålig att han inte hittar när vi har lett honom till skålen och lådan femtielva gånger sedan vi hämtade hem honom?
    Önskar jag kunde hjälpa till men jag vet ju inget om katter ...
  • TheCoopers
    Ásgrímur skrev 2011-06-03 22:30:37 följande:
    Ja,  USA ligger ganska högt upp på mordstatistiken, men inte i närheten av världsmästarländer som t ex. Mexiko mfl. Däremot så beror det ganska mycket på var i USA man avser. I vissa områden är antalet mord per capita riktigt sjukt högt, i andra så är det ungefär som i Sverige eller lägre.  
    Ja skulle vi skriva om alla dödskjutningar i Mexico hade vi fått ha en bilaga med bara det ...
  • TheCoopers
    Velour skrev 2011-06-03 22:09:00 följande:
    Jag undrar en grej om USA...är det så att dödsskjutningar på offentliga platser med många dödsfall vanligare där än i andra delar av världen eller väljer media att rapportera mer när det sker därborta än i övriga länder? 
    Är det något som genomsyrar hela USA som bidrar till dödsskjutningar överallt som inte finns i lika stor omfattning i övriga världen? Är den fria vapenägandet den avgörande faktorn eller är det något annat som gör att så fort man blir arg på någon eller mår dåligt av något så skjuter man ihjäl en massa oskyldiga?
    Brukar kalla det "Crazy white people syndrome" dvs meja ner folk , massmördare osv
  • TheCoopers
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-06-04 00:08:18 följande:
    98% av män måste lära sig kvinnor!
    Har träffat typ...två som fattar kvinnor.
    En hade jag underbart sex med och med den andra planerar jag att ha det.
    Jag har träffat två jag också .. en är bög och den andra lever jag med ! hahahahah
  • TheCoopers
    Ásgrímur skrev 2011-06-04 10:09:26 följande:
    Om det bara var vita personer som begick sådana brott så borde det kallas det.
    De är i majoritet när det gäller den typen av brott .. skulle vi inte generalisera eller ?

Samma sak som att det är mest vita som utför extrem sporter ... Crazy white people syndrome helt enkelt .
  • TheCoopers
    stortå skrev 2011-06-04 21:40:50 följande:
    Men du, så fort nån säger emot dina argument så är h*n puckad, korkad eller totalt urblåst. Bemöt argumenten sakligt och i god ton
    men tyst med dig fyllo !
  • TheCoopers
    stortå skrev 2011-06-04 22:28:39 följande:
    Ja, jag har en fallenhet för alkohol, jag berättar gärna för dig hur det är och vad som driver mig att dricka. Gör det dig besviken om jag säger att jag är nykter ikväll?
    Du svarade på samma inlägg två gånger men jag tänkte att det kanske räcker att jag svarar i ett ?

1. jag kastar inte skit . Jag bad dig vara tyst !
    2. Nej jag är inte intresserad
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...