• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • Dominant

Kärlek börjar med bråk? Oavsett så är det säkerligen många i PK-maffian som inte bara behövs sättas på plats utan även vill att man gör det.

• Nice Girl Wrong Place
    Dominant skrev 2011-05-03 19:08:18 följande:
    Kärlek börjar med bråk? Oavsett så är det säkerligen många i PK-maffian som inte bara behövs sättas på plats utan även vill att man gör det.
    Jaså det tror du?
    Vad hade du för kinky in mind?
    Ta henne bakifrån medans hon läser högt ur SD's principprogram? Det invandringspolitiska programmet kanske?

Tänk vilka schizofrena kärleksbarn det skulle producera...borde nästan vara olagligt.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-03 19:13:47 följande:
    Jaså det tror du?
    Ta henne bakifrån medans hon läser högt ur SD's principprogram? Det invandringspolitiska programmet kanske?

Tänk vilka schizofrena kärleksbarn det skulle producera...borde nästan vara olagligt.

Jag skulle verkligen inte vilja ta en rasist med en tång men till min fasa har jag gått och kärat ner mig i två stycken. (Sen tror jag inte att dessa två är renodlade rasister heller)
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-03 19:13:47 följande:
    Jaså det tror du?

Lät ju inte helt fel faktiskt Drömmer
  • I Blackrose I

Saknar Sumpis och Anton gillar jag jättemycket.

Druid, har lite tveksamma känslor där. Vissa gånger vill jag spreja ohyra-sprej på honom och vissa gånger vill jag ge honom en puss på nosen.

• Noun
    Dominant skrev 2011-05-03 19:08:18 följande:
    Å fan, är du PK?
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • I Blackrose I
    Noun skrev 2011-05-03 19:28:53 följande:
    Å fan, är du PK?
    Efter påsättningen eller innan?
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-03 19:30:52 följande:
    Efter påsättningen eller innan?
    Jag får fråga, om han kan tala... Oskyldig
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-05-03 19:26:04 följande:
    Saknar Sumpis och Anton gillar jag jättemycket.

Druid, har lite tveksamma känslor där. Vissa gånger vill jag spreja ohyra-sprej på honom och vissa gånger vill jag ge honom en puss på nosen.
    Ja Anton är faktiskt helt ok.
    Jag saknar också sumpis...
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-05-03 19:25:38 följande:
    Lät ju inte helt fel faktiskt Drömmer
    Alltså jag låter mig gärna domineras, men någon måtta får det vara.
    Då gillar jag tanken på något riktigt syndigt perverst bakifrån med högläsning ur något F! relaterat samtidigt bättre, kanske något som börjar med "män är djur..."
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...