Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Velour skrev 2011-05-12 18:03:05 följande:
    Lät inte så värst kul ju. Vad jobbade dina föräldrar med i Iran? 
    Mamma har läst historik/persisk litteratur och forskade/r i det persiska språket.
    Pappa jobbade på "skatteverket" (SAzemAn bárnAme vá boddjeh) som dataingenjör.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-05-12 18:04:46 följande:
    Meeeeh, jag vet att du inte syndar enligt zoroastrismen. Jag drev bara med dig genom att anta ett perspektiv som ingår i den religionen som förstört mest för oss Drömmer

Jamen absolut! Det verkar vara jättegott.
    Förlåt, jag förstod inte att du drev med mig. Är fortfarande inte helt klar i huvudet. Skäms
  • I Blackrose I

Kommer in om nån timme. Dags att laga mat. Cya. {#emotions_dlg.flower}

Det blir äggmacka för min del och spagetti till killarna.

• I Blackrose I

Vad gör ni?
    Jag väntar på att killarna ska komma hem.

• I Blackrose I

Alltså SD:iter bekräftar mina fördomar om och om och om igen så det är skrattretande.

Varför känner man sån behov av att öppna sin käft när man inte vet ett skit om vad man snackar om?

• I Blackrose I

För första gången under alla dessa år i Sverige så hejar jag på Sverige i melodifestivalen. Skulle vara så gött om han vann eller åtminstone fick en bra placering. *Håller tummarna*

• I Blackrose I
    Druid skrev 2011-05-12 20:38:35 följande:
    Om Familjeliv slutar begå övergrepp mot min yttrandefrihet så skulle jag inte försvinna med jämna mellanrum. Lite svårt att förklara för er hur världen fungerar när det inte går att skriva. Hur gör man en arg gubbe? :@
    Åh, du har varit saknad. Kyss

Arggubbe kan du klistra in om du kollar i fältet du skriver så finns det en gladgubbe. Klicka på den så får du fram en del smileys.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-05-12 19:47:24 följande:
    Usch för det Skrikandes Jag förstår att det finns misantroper, men innebär att man ska fucka med djuren bara för det Skrattande

"Nej, men det är väl en fetisch som alla andra. En del äter bajs, andra luktar på pruttar. Jag älskar med min hund. Dessutom säger den inte emot så då är det väl ingen fara."
    Jag skulle aldrig ha sex med en hund då det är det heligaste djuret jag vet. Vet inte hur jag ställa mig till sex med djur (hund) när det gäller andra. Dom har ju inte samma synsätt som jag har så jag kan inte förvänta mig att mitt moral ska gälla dom också. Det får dom ta itu med sitt samvete. Jag tänker inte agera moralkärring till en handling som inte är illegalt.
  • I Blackrose I
    Druid skrev 2011-05-12 20:43:58 följande:
    Gifvethvis har iagh hvarit deth. Ni saknar mina visdomsord.

Eh nej . . . ni har lyckats göra arga gubbar, men på smileylistan finns bara en djävul. Demon Och ytterligare en djävul. {#emotions_dlg.djavulsk} 
    Visdomsord vet jag inte om jag vill kalla det men du är rolig att driva tiden med. Tungan ute

Titta en gång till. Du hittar en sån. Skrikandes
  • I Blackrose I
    Druid skrev 2011-05-12 20:49:04 följande:
    Men nej, det är ju en skrikande gubbe bara. Ungefär som man skriker om man har råkat spika sig i foten. Skrikandes
    Jag förstår men prova det Jaded säger då
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...