• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-05-22 22:42:34 följande:
    Hahah, menar du gräs?
    Hashish och opium. Drömmer

Har aldrig fått ihop det om hashish är samma sak som gräs eller ej......
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-22 22:43:52 följande:
    Sa någon gräs?
    Hörru är gräs samma sak som hashish?
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-05-22 22:43:36 följande:
    Kanske bäst att i alla fall börja med vattenpipan. Sen får vi se vart kvällen bär av....
    Lär nog bli bägge två. Ska ta några extra sug vid bägge tillfällena. Lovar. Tungan ute
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-22 22:43:09 följande:
    Japp, i got this! Men jag röker inte... blä. Jag kan dock tända.. din? Drömmer

Haha nej mustascherna kom inte särskilt nära mig.
    Så nu har du en färdighet du inte ens använder?!?! 

Du får dock absolut visa din färdighet för mig om du vill... 
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-22 22:44:54 följande:
    Nej.
    Mäh, vad är hashish då? *Kliar mig*
  • Druid

Jag har ett problem. Bör jag eller bör jag inte göra baconmackor nu? Jag är hungrig alltså, så frågan är väl egentligen huruvida jag borde göra ett par baconmackor eller om jag ska nöja mig med att laga filmjölk med müsli.

What say ye all?

• Jäjd
    Velour skrev 2011-05-22 22:45:46 följande:
    Så nu har du en färdighet du inte ens använder?!?! 

Du får dock absolut visa din färdighet för mig om du vill... 
    Ja så kan man nog säga
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-22 22:43:20 följande:
    Det ska ju snurras i en specill rund gallerskål för att fatta eld innan man lägger det på vattenpipan.
    Jahaa, det visste jag inte. Vi brukade bara lägga kolen inuti aluminiumfolie och sticka små hål i den. Det var inget snurrande där, men det är nog bättre att den snurras så man använder hela kolen. Visst blir det så och ger bättre "effekt"?
  • I Blackrose I
    Druid skrev 2011-05-22 22:46:44 följande:
    Jag har ett problem. Bör jag eller bör jag inte göra baconmackor nu? Jag är hungrig alltså, så frågan är väl egentligen huruvida jag borde göra ett par baconmackor eller om jag ska nöja mig med att laga filmjölk med müsli.

What say ye all?
    Jag röstar på musli och filmjölk men du är ju inte överviktig så unna dig en baconmacka om du är sugen.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...