Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

I Blackrose I skrev 2011-05-30 14:14:35 följande:
    Yes sir! Har betet mig som en 5åring här på jobbet och fått en massa kramar så det känns bättre. Ska ju snart åka iväög med maken också även om det bara är 3dagar. Längtar....

Hur är det med dig? Är väl inte så långt kvar tills du är klar med utbildningen?
    Vad skönt med massa kramar! Det lugnar ner en massa. Och vad kul med 3-dagarsresan med din man Vart ska ni?

Det är bara bra här, tack! Mmm, blir klar denna vinter faktiskt och sen blir det jobb förhoppningsvis. Men på nåt vänster känns det som att jag kommer att sakna skolan...

Aja, måste iväg och duscha nu och sen hämta lillen. Ciao! 
  • Velour

Ok, får jag lägga mig i? Jag har ätit ål när jag varit i Holland och det var iskallt vinter. Tro det eller ej, men det var faktiskt riktigt gott. Det var väldigt fett dock, men jättegott att äta där i iskylan

• Velour

Jag tar också gärna emot massage, Rose I alla fall lät det som att du erbjöd dig

Men ha det så gött! 

• Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-30 17:59:41 följande:
    Har också ätit ål och absolut inga som helst fel på den fisken. Rökt ål är till och med Gott.....
    Nu kommer jag inte ihåg om den var rökt, kokt eller nåt annat. Den smakade lagom salt och supergott. Och väldigt, väldigt fettrik. Så kanske var den inter rökt...
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-30 18:03:01 följande:
    Snälla! Jag ber dig, lägg dig i!
    Tja, jag väntade inte ens på godkännande men tack ändå
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-30 18:03:48 följande:
    En slags kroknäsad fisk man fångar i Röda havet?

*nu får jag mig en varning*
    En semitisk fisk?
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-30 18:04:20 följande:
    Fast rökta grejer är ju goa grejer. Så nu enas vi.

Rökt ål är väl okej....
    Att röka grejer är också goa grejer Drömmer
  • Velour
    Ásgrímur skrev 2011-05-30 18:12:00 följande:
    Det är, till skillnad från ål som har sin lekplats i Sargassohavet en brunaktig fisk som leker i Döda havet och som är huvudingrediens i kebab.
    Jäjd skrev 2011-05-30 17:50:57 följande:
    Jävla paragrafryttare.

Ja men hur äter du kebab egentligen? Eller igentligen på FL-språk? Jag har ätit min oralt. Så jag tror inte jag har ådragit mig någon kebabrelaterad STD.

Men det kan vara värt att kolla upp.
    Den som far med osanning skola lära sig att veta hut.

Jag? Men hallå där . . . jag äter inte kebab.
    Mmm, vad gott! 
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...