Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-25 23:03:14 följande:

Jag är med dig i detta. Har inte heller körkort. Någon gång i framtiden maybe, men jag har verkligen aldrig velat. Jag började ta det när jag bodde i USA, men det är så sjukt trist!

Jag skulle gärna ta körkort nu iofs, om det var gratis och effortless.

Trist ja! Jag gjorde teoriprovet fyra gånger eftersom jag inte orkade plugga teoriboken Kräks
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-25 23:06:12 följande:
    It´s a sad world.
    Äh, inget ont som kommer med nåt gott (säger man så)?
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-25 23:09:16 följande:

Hahaha ja jag menar det!

Och nu, men skolan, bahhh jag orkar inte. Min väninna födde tvillingar, fixade terminen (fast hon fick göra 3 omtentor, jag inga) och tog körkort förra terminen, all heder liksom. Men man måste nog verkligen vilja.

Mmm, viljan är den största motiveringen tror jag. Den där känslan av "nu jävlar" sätter nog fart på en. Men man MÅSTE inte ha körkort då det finns en massa kollektivtrafik. Ibland är det bara smidigare med bil.
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-25 23:16:53 följande:
    Inget gott som kommer med något ont eller? Nej, jag ska inte försöka skriva något rätt.

Dags här att hoppa in i duschen skrubba rent sig.

Natti natti. {#emotions_dlg.flower}
    Ja, det är ju rätt det också

Godnatt! 
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-25 23:27:35 följande:
    Bilar är dyra och fuckar planeten. Faktiskt. Inget PK.

Har ni inte tänkt på hur det kommer se ut om ett par hundra år? Alltså bilen har ju bara existerat med sina härliga avgaser i ett par decennier.
    Mm, det är sant. 

Och det finns inget PK eller PI i det hela, utan det är ren fakta. 
  • Velour

Får jag inflika med nåt här?
    Jo, det är så att jag blir skyldig tusen kronor för självrisken pga det jag gjorde förut, alltså när jag backade in i den andra bilen. Men de kommer nog att ta pengarna efter sommaren tur nog samt att de nog också kommer att gå med på att dela upp pengarna.  

• Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-27 14:09:49 följande:
    Suger!!!
    Mmm, verkligen. Man tänker ju efteråt att "varför var jag inte mer uppmärksam?" "OM jag gjorde si och så" och alla sådana tankar, men nu blev det ju så. Och man kan heller inte garantera att aldrig vara med om det igen (om man inte sluta köra bil)
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-27 14:11:17 följande:
    Ja självrisken får man ju räkna med...

Jojomen...Men det gör inget. Jag jobbar ju nu, plus att det inte är sååå högt belopp. Delar de även upp den så blir det lättare att betala, pretty eyes.

Oj vad det åskar här nu helt plötsligt Och jag som måste hämta lillen om en kvart. Vågar inte gå ut alls... 
  • Velour

Usch och fy vad jobbigt och tråkigt det är på mitt jobb. Sex timmar med de här arbetsuppgifterna tar all ens energi, och inte nog med det, det är inte poppis att ringa hem till folk på helger Drömmer 

Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...