• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • Jäjd
    I Blackrose I skrev 2011-05-20 22:25:54 följande:
    Vem snackade om nice? Obestämd Mannen är GRYM. Det strålar manlighet över hela han. *Dregel*
    Save it. Jag har sagt det till henne i 14 år men det går inte in nånstans.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2011-05-20 22:21:37 följande:
    Haha.. hade en läkare som var helt övertygad om att jag var det, spelade ingen roll vad jag sa. Skulle kanske skickat Gordon på honom.
    Var han övertygad om att du var vegetarian?
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-05-20 22:25:27 följande:
    Vi har gått igenom detta minst tusen gånger!

I Blackrose I skrev 2011-05-20 22:25:54 följande:
    Vem snackade om nice? Obestämd Mannen är GRYM. Det strålar manlighet över hela han. *Dregel*
    Alltså nej.
    Han är varken nice eller grym.
    Eller ens speciellt manlig.
    Sedan är han ganska oattraktiv också.
  • Nice Girl Wrong Place
    Druid skrev 2011-05-20 22:24:36 följande:
    De länderna borde ockuperas och dess invånare förslavas i vit chokladfabriker.
    I Blackrose I skrev 2011-05-20 22:23:02 följande:
    Varför just ko? Obestämd 
    Jag vill bli kanin. Så det så.
    Nej inte alls.
    Nu behöver jag mer vin.
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-20 22:21:37 följande:
    Gordon Ramsay är för övrigt det grymmaste som finns. Jag får lätt orgasm när han gormar så där härligt som han gör.
    Ja, samma här. Eller nästan. Ibland rodnar jag som fan och då är jag bara TV-tittaren! Kanske är jag för inkännande och lider med de han skäller ut. Men va fasen liksom, ibland behöver vissa en spark i rumpan för att ta sig i kragen
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-05-20 22:27:00 följande:
    You just did Drömmer Men ja för fan! Kött är jättegott. Grillat är nästan godast, men äckligst är kokt.

Kom på en annan som hade kul åt vegetarianer, Lasse Lindroth. När han skulle "härma" vegetarianer:
    - Kött är också människor!

Har du sett den showen?  
    I know. {#emotions_dlg.djavulsk}

Nä, det har jag inte. Jag är stor fans av Gordon.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • I Blackrose I
    Jäjd skrev 2011-05-20 22:27:22 följande:
    Save it. Jag har sagt det till henne i 14 år men det går inte in nånstans.
    Jag är knäsvag för den mannen. JA, jag vet att han har bruna ögon.
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-20 22:21:43 följande:
    "Vit choklad görs på en blandning av socker, kakaosmör och mjölkpulver. Även om dess konsistens liknar mjölk- och mörk choklad innehåller den inte något kakaopulver eller någon kakaomassa. Därför anser många länder inte att vit choklad är choklad över huvud taget."

sv.wikipedia.org/wiki/Choklad
    Men varför heter det vit choklad? Är det pga den lilla procenten den innehåller kakaosmör?

Äsch, orka bry mig om varför såhär på en fredag egentligen... 
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2011-05-20 22:29:30 följande:
    Ja, samma här. Eller nästan. Ibland rodnar jag som fan och då är jag bara TV-tittaren! Kanske är jag för inkännande och lider med de han skäller ut. Men va fasen liksom, ibland behöver vissa en spark i rumpan för att ta sig i kragen
    Samma här. Han är bäst.

*Piskar sönder Nicegirls skinkor tills hon erkänner att Gordon är bäst*
  • Nice Girl Wrong Place
    Velour skrev 2011-05-20 22:31:22 följande:
    Men varför heter det vit choklad? Är det pga den lilla procenten den innehåller kakaosmör?

Äsch, orka bry mig om varför såhär på en fredag egentligen... 
    Ja du...
    Vi får doktorera i ämnet choklad!
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...