Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-08-20 22:09:17 följande:

Du äter ju alltid lax *avens kuk*

Men jo jag ska äta nåt. Imorn. Fördelen med vedugn är att det blir så sjukt gott när man väl orkar bemöda sig med att laga nåt i den.  

Jag älskar lax!!!!!!!

Ja, ät något i morgon. 
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-08-20 22:11:45 följande:
    9 nåt så säg 2000kr för er båda för ena rummet eller 3000kr för andra rummet. Det blir 1000kr eller 1500kr var plus flyggbiljetten så blir det antingen 1700kr eller 2200kr. Mycket bra pris för 8nätter till Malta. Passa på vetjag om Mrs. följer med. Hade gärna velat följa med också.
    Du behöver detta NG.

Ja jag brukar alltid räkna på 10.
    Det är ju helt galet. Helt galet. Jag funderar på allvar på detta nu.

• Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-08-20 22:16:18 följande:
    Lax är väldigt bra. Jag har inte ens gjort det där med spenat och grädde, har för mig vi snackade om nåt sånt för aslänge sen.
    Ska göra det.
    De ska byta ut ugnen också så jag får en sprillans All good....  
    Underbart.
    Var inte din gamla ugn ganska blaj? 
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-08-20 23:56:47 följande:

Något slags, ja.
    Jag har 2800 nånting inboxen men det är rensat och då bara från en och samma person...
    4700 nånting i utkorgen. Men där har nog inte rensat så bra. Jobbigt.
    Det borde finnas fler funktioner så man slipper göra det en och en och sida för sida.    

Mmm jag har också rensat, 99% är från en person, resten från löst drägg (puss sumpis if you're out there...).
    Utkorgen 4900 haha...vad f-n gör jag egentligen? Min utkorg har jag aldrig rensat, men det borde jag...

Visst borde det finnas fler funktioner!? Att gå igenom typ 300 sidor sida upp, sida ner, är liksom döden.

Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...