Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-08-21 18:03:38 följande:
    Äh, skit i pretton. Inlägget sumpis skrev var så klockren. Sexbrist kan få vem som helst ur kontroll och under en längre tid får det katastrofala följer som man ser i en viss tråd.

Haha sluta mucka Rose!

Jag fattar inte varför det känns som att alla ska bråka hela tiden? Alltså jag menar inte dig specifikt, jag menar ALLA.
    Små konflikter och minikrig, grupperingar och skitsnack.
    Jag avskyr sådant. Jag vill försöka hålla mig så neutral som möjligt, för jag tål inte alla dessa små pikar från alla håll och kanter *tittar strängt på Rose*.

Why can't we all just get along 

{#emotions_dlg.flower}      
  • Nice Girl Wrong Place
    FamiljenCooper skrev 2011-08-21 18:46:02 följande:
    Vilken tråd ? *LOST*
    Äsch, först kommenterade jag på ett inlägg jag ansåg bygge på ett missförstånd och blev iom det Roses försvarare (tydligen) och sedan kom en kär vän in i tråden och vi inledde en konversation av lite flirtig natur med sexuella undertoner och ingendera verkade populärt varpå Rose...hmm..reagerade och ja. Here we are.

• Nice Girl Wrong Place
    FamiljenCooper skrev 2011-08-21 18:49:22 följande:
    hahah såklart !

Vad bråkas det om nu ?

Hej förresten !

Jag kallade honom "löst drägg" indirekt och han kom springande!!!

Ang bråket så förklarade jg händelseförloppet, själva pågående bråket känns som det alltid håller på lite och som jag redan sagt börjar det kännas tröttsamt.
    Jag hänger inte med i vem som står på vems sida och det blir galna vendettor i trådar bara för att man inte känner till dessa oskrivna regle eller whatever.
    Jag tycker folk snuskar sig väldigt mycket grövre än vad som gjordes i tråden idag, men som sagt.
    Whatever.

Jag stannar i denna tråd nu och lämnar den endast för att bråka om svensk kultur.     

Vad händer hos dig?   
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...