Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

I Blackrose I skrev 2011-05-11 19:16:01 följande:
    Mmm, jag har kronisk migrän....(Har lärt mig leva med det. Har huvudvärk mer eller mindre hela tiden....)
    Uscha...Det är förjäkligt, i know Har hört att det brukar gå över efter en viss ålder dock. Hoppas du kommer att slippa det snart!
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-11 19:17:15 följande:
    Jobbigt ju!

Jag har också migrän, fast ej konstant.
    Utan en gång i mån kanske. Då vill jag dö.
    Vad jobbigt Händer i samband med mensen eller?
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-11 19:21:32 följande:
    Klimakteriet? Drömmer Rose?
    Hahah, jag vet inte om det är efter klimakteriet direkt. Min mamma slapp sin migrän innan i alla fall. 
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-11 19:23:47 följande:
    Ja, det verkar gå över när man passerar klimakteriet men det är ingen tröst just nu. Det är ju ca 25år kvar till det.
    Hahah, förlåt! Men har du räknat ut när du kommer att komma in i klimakteriet? 

Men skämt åsido, hoppas det åtminstone blir lindrigare tills dess. 
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-11 19:56:33 följande:
    Men det stämmer nog. Det verkar ju som att naturen avsåg se kvinnor lida pin tills de fött en massa barn och hamnat i klimakteriet (som tydligen bara det ska vara ett helvete att genomlida).

No fair.
    Mmm, ett helvete tills man dör. Och då kanske man hamnar i det eviga helvetet också.
  • Velour

Trots att jag är tjej måste jag säga att plaggsnack och skosnack och sånt gör så jag får ont i kroppen. På riktigt. Det är så jäääädrans tråkigt så jag inte förstår hur det kan vara så tråkigt.

• Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-11 21:58:19 följande:
    Obestämd Är du frisk?
    Jajamen! Som en nötkärna!
    Jäjd skrev 2011-05-11 21:58:34 följande:
    Men vi kan snacka kukar istället!!!
    Let's! Det är fan mycket roligare än snack om kläder i alla fall, haha!
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-11 21:58:57 följande:
    Men vad har du på dig då?
    En svart top med mörkblå jeansleggings. Under har jag svart BH och svarta trosor Cool
    Shit, nu fick jag ont i kroppen igen...

• Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-11 22:01:29 följande:
    Varför?
    Velour skrev 2011-05-11 21:58:00 följande:
    Snygga skor, Rose!
    Tack, jag älskar dom. Köpte dom i Dubai. Märket är ALDO. Bästa märket som finns. Så himla ursköna att gå i. Har dansat med dom i flera timmar utan att få ont i ryggen.
    Ok, måste kommentera ändå. Så gött att det gått bra med de skorna. Högklackade är ju inte direkt kända för att vara skonsamma. 
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-11 22:04:53 följande:
    Det enda stället jag kan prata om kläder är här på FL. Äger ju inte en enda tjejkompis.
    Och med mig hade det inte gått att prata kläder alls. Sist jag stod med några tjejer som började prata kläder så stänges mina öron helt automatiskt och jag började liksom bli rastlös. Det är som att lyssna på en matematikföreläsning
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...