Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jäjd skrev 2011-05-12 16:58:26 följande:
    Alltså jag älskar dig men jag vill inte gnugga mutta med dig Jag vill inte göra det alls just nu för jag har mens.

Jag har bloggat om vår kärlek ju! Hur den uttrycker sig och såna intima grejsimojser! Men sen kan ju inte jag rå för att folk är oanständiga pervon som vill se oss hångla och slicka bryggor och sånt därnt.
    Haha, inte jag! Men då jag ändå fick alla de här tankarna var ju ditt fel!!! Så som du beskrev er relation
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-12 17:00:44 följande:
    Mmmm men lås in dina döttrar, bara så att du kan vara säker på att ingen ska disrespect ´em!
    Ja, precis. Stackars oss som inte fick någon bra uppfostran av våra föräldrar, annars hade det blivit anständiga kvinnor av oss i dag. Så mycket som vi fick visa oss ute. Kan ju fan inte vara hälsosamt!
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-12 17:09:14 följande:
    Saken är den att jag kan inte beskriva min relation till Nice Girl. Den är så sjukt komplex! Men hon är bästast bäst, så är det bara!
    Skulle säkert dö sakteliga utan henne. Och jag säger ju inte att hon är jobbig att titta på precis, om jag bara gillade salt sill... Drömmer
    Fint! Vet hur det känns, hade själv en (vad jag trodde) väldigt nära relation till en person som jag inte trodde jag kunde leva utan. Men den relationen har nästan runnit ut i sanden. Och jag lever än

Nu säger jag inte att det blir så mellan er, utan mindes bara att jag själv kände så för en person...Fin känsla i alla fall. 
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-12 17:10:43 följande:
    Rynkar på näsan

Ska köpa kyskhetsbälten utan möjlighet till parole till mina barn. Döttrarna alltså.
    Mmm, för kvinnor är maktlösa varelser som måste kontrolleras. För deras eget bästa.
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-12 17:13:05 följande:
    Herregud, det fucking spöregnar och jag ska till tåget! Wtf!
    Okul.
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-12 17:54:10 följande:
    Just det Zelda tyckte jag också om men jag förstod mig inte på 2:an.

Med isolerad menade jag att vi bara umgicks med familjen, släkten. Jobbiga och jobbiga nej, det var dom inte. Inte vanlig folk, jag vet faktiskt inte varför vi inte umgicks med grannarna. Att man är diskriminerad i Iran som minoritet är ju känd (Om man inte är jude eller kristen). Mamma är ju en hönsmamma också. Fick ju knappt gå tills jag var 2år gammal.

Ja, det hjälper huvudvärken jättemycket.
    Lät inte så värst kul ju. Vad jobbade dina föräldrar med i Iran? 
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-12 17:55:53 följande:
    Jag syndar ju inte. Vi får äta all slags kött/mat. Prova rökt vildsvin. Det är jättegott.

Har du inte provat hare/kanin. GÖR det och anka måste du också prova.
    Meeeeh, jag vet att du inte syndar enligt zoroastrismen. Jag drev bara med dig genom att anta ett perspektiv som ingår i den religionen som förstört mest för oss Drömmer

Jamen absolut! Det verkar vara jättegott.
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-12 18:08:38 följande:
    Mamma har läst historik/persisk litteratur och forskade/r i det persiska språket.
    Pappa jobbade på "skatteverket" (SAzemAn bárnAme vá boddjeh) som dataingenjör.
    Snyggt! 
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-12 19:27:35 följande:
    Vi syndar {#emotions_dlg.djavulsk}
    Hur många är ni? Drömmer
  • Velour
    Mandi74 skrev 2011-05-12 19:37:01 följande:
    Rose, du skulle ta ett snack med de som gillar att sätta på hundar bla.
    Usch för det Skrikandes Jag förstår att det finns misantroper, men innebär att man ska fucka med djuren bara för det Skrattande

"Nej, men det är väl en fetisch som alla andra. En del äter bajs, andra luktar på pruttar. Jag älskar med min hund. Dessutom säger den inte emot så då är det väl ingen fara."
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...