Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-08-16 08:46:42 följande:
    FamiljenCooper skrev 2011-08-16 08:43:56 följande:
    Godmorgon alla !
    Solig

Första dan på jobbet efter semestern och jag känner mig som en jävla Zombie. Somnade vid 3 och vaknade 7imorse.
    Hahaha ja sommaren är helt klart dygnsvändande.
    Min dotter vaknade typ 7.20, vilket är ganska normalt ju och jag skrev från min säng att det var mitt i natten och att hon måste sova haha...
  • Nice Girl Wrong Place
    FamiljenCooper skrev 2011-08-16 08:49:57 följande:

hahha uhhh jaaa den första veckan efter semestern är hemsk ...

gaaahh jag vår så illamående igår .. kräktes säkert 7 ggr åt sen chips och drack mjölk till middag ...

Hahaha chips och mjölk?

Din stackare...ocoolt att må illa.
  • Nice Girl Wrong Place
    FamiljenCooper skrev 2011-08-16 08:56:11 följande:
    Nej jag vill gärna se mage !

Jag har egentligen ingen aptit alls men äter jag inte så blir jag illamående . Jag kan bara äta väldigt lite . Sen tar det kanske 10 minuter så kräks jag och så mår jag bättre ett tag .

Apelsiner är bra - äter ngt kilo per dag .
    Ja oh ja.
    Jag åt kanske 10 om dagen när jag var gravid. Har en väninna som typ endast åt citrus under graviditeten hahaha...

Something about those oranges...
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-08-16 08:57:34 följande:
    Mmm, det brukade jag skrika till min äldsta också. Han är som en klocka. 7:30 så är han uppe och ska ha frukost. Jobbigt om man själv precis har somnat.

Hörreni, en konstig fråga. Brukar ni drömma? Brukar ni drömma iföljd? Det händer nåt konstig med mig varenda natt. Jag drömmer samma dröm fast fortsättningen. Alltså somnar jag ikväll så lär jag drömma fortsättningen på drömmen jag drömde inatt. Förstår ni? Har det hänt er? Har aldrig hänt mig innan men nu senaste 3nätter så har jag drömt samma dröm.Skitkonstig.
    Coolt!
    Men nej, jag tror aldrig jag drömt så. Däremot drömmer jag oftast helt knäppa saker, men det är en annan femma.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...