Inlägg från: Noun |Visa alla inlägg
  • Noun

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jäjd skrev 2011-07-24 01:34:41 följande:
    Ja han är så fjantigt förälskad i mig. Jobbigt med barmhärtighetsknull bara.

Det är ett skitgöra men någon måste väl göra det antar jag...

Nu måste du sluta hålla mig vaken hela nätterna, jag måste sova ibland också älskling. Kyss
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    Jäjd skrev 2011-07-24 01:40:59 följande:
    Det här tänder jag inte på alls.

Han blir nog för svår att fostra den där ungen...
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun

Rose!
    Inte en dag för tidigt! Hjärta
    Hur har du haft det på semestern?

(Tropic Thunder in my pants )

• Noun

Tuttar och grisrumpor, dricka och jobb... Här är det fest och pina såfort jag vänder ryggen till.

• Noun
    Jäjd skrev 2011-08-09 14:34:36 följande:
    Ja Anton har flippat. Solig
    Blev det för mycket för honom?
  • Noun
    Jäjd skrev 2011-08-09 14:44:35 följande:
    Svar ja. Glad
    Dags för rumpa och bog istället nu då? Tungan ute

Äh, jag gillar Anton ända sedan han kallade mig "alltid korrekt" i någon tråd. Även om jag antar att han var ironisk är jag inte bortskämd med sådana faktiska sanningar. ;)
  • Noun
    Jäjd skrev 2011-08-09 14:57:49 följande:
    Det hade han naturligtvis rätt i. {#emotions_dlg.flower}

Men var är du nu då? Det känns som att du alltid är ute och flänger och har det bra medan vi andra sitter här och ruttnar. Död 
    I EG, försvinner imorgon. :P

Ruttna inte! Bortkastad fägring!
  • Noun
    Anton Chigurh skrev 2011-08-09 16:28:26 följande:
    Kan jag aldrig tänka mig......
    Noterat.

Du förflyttas omedelbart upp till älskanivå
    Drömmer
  • Noun
    MrsAssault skrev 2011-08-09 20:44:54 följande:
    7-klövern?
    En fornnordisk kossa som enbart SD kan se?
  • Noun
    Anton Chigurh skrev 2011-08-10 11:26:22 följande:
    Tack. Skål
    Klok, ärlig, och artig- toppat med syndiga dryckesvanor... Snart finns bara en glänsande fläck på golvet kvar av mig. Tungan ute
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...